Kamp Waes - Seizoen 2

Ik denk dat we het allemaal wat overanalyseren - het is tot slot slechts een tv programma. Primair doel entertainment, secundair doel reclame voor het leger. Die doelen zijn wat mij betreft wel gehaald. De echte SF-opleiding heeft andere doelen, en zal dus veel en veel dieper onderbouwd zijn.

Missie geslaagd, allemaal nog eens goed janken en klaar. :tongue:

Uiteindelijk is het gewoon een entertainment programma en daar zijn ze op zich wel in geslaagd. De rol van Tom Waes is gewoon om het kijkcijferaantal te verdubbelen en alles wat extra op te blazen met uitspraken zoals "Wow", "Geweldig", "Amaai", "Da meende nie", "Nie te doen", "Wa een familie die Borstlappen", ...

Uiteindelijk is het gewoon een entertainment programma en daar zijn ze op zich wel in geslaagd. De rol van Tom Waes is gewoon om het kijkcijferaantal te verdubbelen en alles wat extra op te blazen met uitspraken zoals "Wow", "Geweldig", "Amaai", "Da meende nie", "Nie te doen", "Wa een familie die Borstlappen", ...

En "hallo ik heb een zeilboot" :rofl:(de ideale wereld fragment)

En misschien ook als rol van programmamaker.
Want laat ons ook eerlijk zijn, hij helpt mee aan het maken van dat programma. Hij heeft dus ook een rol achter de schermen.
Of mensen denken toch niet werkelijk dat de productie en Waes niet op voorhand minutieus weten wat er wanneer gaat gebeuren?

“Ze plasten op mijn slaapzak en sloegen me”: ook jonge militair Romain (21) werd mishandeld op infanterieschool in Aarlen

Wapenhandel, bezemstelen in reten, branden wc papier in de reet terwijl ze ad fundums trekken, … Nogal initiaties in ons leger!

Eens zien of Dries ook ‘Kamp Aars’ had overleefd!!

“Ze plasten op mijn slaapzak en sloegen me”: ook jonge militair Romain (21) werd mishandeld op infanterieschool in Aarlen

Wapenhandel, bezemstelen in reten, branden wc papier in de reet terwijl ze ad fundums trekken, … Nogal initiaties in ons leger!

Eens zien of Dries ook ‘Kamp Aars’ had overleefd!!
ik denk dat ge twee incidenten aan't verwarren zijt

Blij dat zo een school eindelijk kordaat optreedt.

Ik zat ook steeds in het Antwerpse en op schijnbaar élke school zat er minstens één leerkracht die extreem ongepaste zaken had gedaan.

Op de mijne was er een leerkracht die niet meer voor de klas mocht staan want die had effectief twee broers bepoteld en ik ken verschillende mensen waar hij aan had gevraagd of die zijn zolder mee wilden komen opruimen. Na dat 'akkefietje' mocht hij enkel nog parkopzichter zijn. Stond altijd met een bloedrood hoofd op de speelplaats rond te kijken. Schandalig.

Bovendien een leerkracht die eerst een liefdesbrief schreef aan een 16-jarig meisje. Dan kreeg ie een tok op de vingers. Schorsing van een trimester ofzoiets ridicuul. Deed ie hetzelfde nog een keer maar dan met smsen. Schooljaar schorsing... Duwt ie een 14-jarige tegen de muur in een leeg lokaal en noemt hij haar een geil wijf. EINDELIJK verwijderd van de school.

Op een school in hetzelfde district had er gadverdamme een leerkracht een relatie semi openlijk met een 16-jarige leerlinge. Compleet hallucinant

Blij dat zo een school eindelijk kordaat optreedt.

Ik zat ook steeds in het Antwerpse en op schijnbaar élke school zat er minstens één leerkracht die extreem ongepaste zaken had gedaan.

Op de mijne was er een leerkracht die niet meer voor de klas mocht staan want die had effectief twee broers bepoteld en ik ken verschillende mensen waar hij aan had gevraagd of die zijn zolder mee wilden komen opruimen. Na dat 'akkefietje' mocht hij enkel nog parkopzichter zijn. Stond altijd met een bloedrood hoofd op de speelplaats rond te kijken. Schandalig.

Bovendien een leerkracht die eerst een liefdesbrief schreef aan een 16-jarig meisje. Dan kreeg ie een tok op de vingers. Schorsing van een trimester ofzoiets ridicuul. Deed ie hetzelfde nog een keer maar dan met smsen. Schooljaar schorsing... Duwt ie een 14-jarige tegen de muur in een leeg lokaal en noemt hij haar een geil wijf. EINDELIJK verwijderd van de school.

Op een school in hetzelfde district had er gadverdamme een leerkracht een relatie semi openlijk met een 16-jarige leerlinge. Compleet hallucinant
Zeer vreemd ook dat mensen op jongere mensen vallen. Dertigers en veertigers zien er gewoon beter uit. Ofwel is dat een vreemde hersenkronkel van mij.

Zeer vreemd ook dat mensen op jongere mensen vallen. Dertigers en veertigers zien er gewoon beter uit. Ofwel is dat een vreemde hersenkronkel van mij.
Goh, ik ben er 34 en vind jongere mensen vaak wel aantrekkelijker dan mensen van mijn eigen leeftijd of enkele jaren ouder.
En toegegeven, soms zie je echt wel van die grietjes van 16-20 jaar dat je van denkt miljaar das een bom. Als ik sommige schoolgangers van nu vergelijk toen ik op het secundair zat, toch een groot verschil imho.

Maar ondanks je oprecht kan zeggen dat een 16-jarige een aantrekkelijk meisje is, zie je nog duidelijk dat er iets kinds aan is en dat is dan weer niet aantrekkelijk. Het is imho al redelijk fout om als dertiger een al dan niet seksuele relatie met iemand van 16 te hebben, maar het is legaal.

Om als leerkracht in een machtspositie zulke dingen voor te stellen aan godbetert een meisje dat nog jonger is das compleet fout en oerdom. Die gast gaat wrs nooit meer als leekracht kunnen werken (terecht) en dus zijn hele professionele carrièrre het spel opgezet voor een snelle wip met een leerlinge. Tjah. In het boksmilieu zal die wrs ook wel persona non grata worden nu, want das een klein wereldje. Nog dommer dat hij dit heeft gedaan met zijn halve bv status nu, als dat niet zo had geweest had er gewoon een artikel in de krant gestaan met initialen en wrs niet eens een foto.

Jawadde, en iedereen vond het zo ne sympathieke kerel op tv.

Dom, ok dat ook wel, maar zoiets is toch erger dan gewoon "dom" vind ik. Dat de school spreekt over een "professionele fout" lijkt me ook een vreselijk slechte communicatie. Alsof hij de punten verkeerd heeft opgeteld voor een rapport ofzo :unsure:
Ik vond dat best nen beunhaas eerlijk gezegd. :unsure:

Terug
Bovenaan