Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop het ook, vermoed geduld hebben. Nog een paar films dit jaar die precies een stuk eerder in de V.S. uitkwamen, zoals Nuremberg, zonder plan voor Europa.
Kinepolis nu online maar precies enkel Brussel en Liege
Edit:
Dag Sheldon,
Leuk dat je zo enthousiast bent !
De voorverkoop werd zonet open gezet, ik vermoed dat je binnen het half uur ook tickets voor de Vlaamse complexen zal kunnen bestellen.
De website heeft eventjes tijd nodig.
Veel plezier gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Het Kinepolis team
Hier zijn ze in the pocket. Maar 24 euro? Sjacheraars
Vanavond gaan kijken in Kinepolis Gent. Heel hard van genoten, muziek kwam volledig tot zijn recht! Alleen jammer van het einde: 15min credits wachten voor een “verrassing”, blijkt het The Lost Chapter te zijn, volledig in Fortnite stijl … Dus zo’n dikke 25min verdaan voor niks, maar goed. Wel goodies!
Ik heb uiteindelijk gewoon thuis de twee delen op HBO Max gezien. Zaterdagavond de eerste en zondagavond de tweede. Geweldige films, ik vind de opsplitsing in twee delen eigenlijk perfect.