Kingdom Come: Deliverance II

Ik vind het vooral geweldig dat de game nu veel mainstream aandacht krijgt. Ze zijn van zowat indie/AA naar AAA gegaan. Die sjarels van Warhorse verdienen echt alle succes omdat ze zo'n cultgame gemaakt hebben het vervolg nog beter gaat worden. En tis eens een middeleeuwse RPG zonder fantasy shit.

Is het nodig om de eerste te spelen?
Want dat zijn geen korte/kleine games en mijn backlog is al redelijk groot dus als ik die eerst moet spelen voor ik aan het vervolg kan beginnen speel ik de 2 waarschijnlijk ergens in 2028.

Is het nodig om de eerste te spelen?
Want dat zijn geen korte/kleine games en mijn backlog is al redelijk groot dus als ik die eerst moet spelen voor ik aan het vervolg kan beginnen speel ik de 2 waarschijnlijk ergens in 2028.
De devs hebben gezegd dat dat niet nodig is maar KCD II is een directe sequel op KCD I met dezelfde protagonist en ook heel wat wederkerende personages. Dus je zal er wel meer uit halen dan.

Ok, 2028 it is!
Iemand trouwens ervaring met de switch versie van het eerste deel? Misschien dat ik er sneller toe kom om het op de switch te spelen dan op PS.

Deze gaat gewoon echt zo hard doorbreken naar mainstream. En volledig terecht ! Warhorse tenminste ook nog een echte dev die denkt aan hun fans. BE PRAISED !

:thinking: Februari release... ik moet den eerste nog altijd uitspelen. Ik denk da'k nog een heel pak te doen heb daar. Meeste van mijn tijd was ik aan het free roamen en gewoon randomn stuff aan het doen ipv questes te spelen.

Het kan potverdikke niet snel genoeg 4 februari zijn. Alle previews zijn toch wel echt positief over de game en als grote fan van KCD ook heel blij mee dat deel 2 nog een stuk beter blijkt te zijn dan deel 1. Ook de performance van de game blijkt beter dan verwacht.

Idd same maar ik ga het lastig hebben doordat er zoveel kleppers uitkomen in februari die je niet uitspeelt op 20 uurkes. Luxe issues natuurlijk 😁

Terug
Bovenaan