Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat saven doe ik normaal ook. Maar nu dacht ik, wat is de kans. Kom ik toch wel 2 keer na mekaar een dievenbende van 3 man tegen.Iedereen heeft die struggle meegemaakt dat ge eigenlijk een nietsnut zijt int begin. is eigenlijk wel een charme da ge apprecieert wanneer het beter begint te gaan als uw skills beter worden.
Blijkbaar zou dat gevoel in KCD1 nog beter zijn int begin dat je waardeloos bent ^^ (nog niet gespeeld trouwens)
De tip is toch op tijd “saven”. Ik Save niet om de 5 minuten maar toch strategisch als ik weet dat het “gevaarlijk” begint te worden. Voelde op een bepaald moment wel aan.
Ik zit vast bij die For Victory quest. En je kan natuurlijk nergens saven... Ik eindig altijd met 3 vs 10 ofzo... Level is 12. Morgen nog eens proberen want na 10 keer ben ik het beu.
damn 3vs10, mijn NPC’s hebben dan goed geholpe hehe
Jammer dat ik research heb gedaan. Stel u voor dat ik dit niet geweten had. Hoe indrukwekkend.Brushes with Death vond ik ook pover. Legacy of the Forge is de moeite. Het lijkt mij het beste om dit tussen de main en side quests te doen en vervolgens op te bouwen. Er is time gating, wat het minder interessant maakt als je alles uitgespeeld hebt. Ik ben niet begonnen aan Mysteriae. Ik heb opgevangen dat er stealth in zit en dat zeg mij echt niets in deze game. Chivalrous knight, weet ge.Wat de DLC betreft: Brushes with Death vond ik zeer teleurstellend. Veel fetch quests en qua verhaal trok het eigenlijk op weinig. Legacy of the Forge vind ik dan wel weer geweldig. Sterk en persoonlijk verhaal, een eigen huis en forge, en daily quests die ook een verhaal vormen en die het spel nog meer immersie geven omdat je nu feitelijk een blacksmith kan roleplayen. Beetje gelijkaardig aan de Pribyslavitz DLC van KCD1 maar dan véél beter uitgewerkt. Maakt het hele spel beter voor mij.
Mysteriae Ecclesiae hou ik tot na het einde!
Gewoon een permanent bed krijgen bij een tavern. Tegen dat ge daar zijt heb ge toch wat geld. Kost voor mij ongeveer 90 Groschen na wat onderhandelen.Ik zit al 2-3 uur in Kuttenberg rond te wandelen. Is daar nu nergens een gratis slaapplek?of komt dat nog int verhaal?