Kingdom Come: Deliverance II

Proloog helemaal doorlopen net en nu totaal geen idee wat te doen verder. Lijkt me precies dat ik iets heb gemist :oink:

Wel een hele mooie game, doet met qua natuur en setting heel erg denken aan de Witcher 3.
Waar zit je precies? Want als je de quest log bekijkt, zie je normal toch duidelijk wat je moet doen.

Paar uurtjes gespeeld en ben verkocht.

Het spel heeft duidelijk nog wat bugs en voelt soms beetje raar aan, maar wat een wereld en sfeer!

Ik ben verschillende keren begonnen aan het eerste deel en nooit verder geraakt dan de eerste paar uur, maar deze game ik zowiezo uitspelen.

Ziet er bloedmooi uit met goede performance.
Ik heb wel via de nvidia app de dlss versie geupgrade naar dlss4 en dat leverde nog betere prestaties op.

Het sound design verdient ook lof.
Ik heb een goede 3d headset en ik kan perfect horen van welke kant welk geluid komt.
Dialogen zijn van de kwaliteit van het eerste deel en konnen misschien beter maar het is zeker nergens storend.

Ik kan ook meedelen dat de combat echt wel toegankelijker is dan in de vorige.
Nu begin ik het echt door te hebben en heb al kick ass gevechten gehad waar ik schrok van mezelf hoe goed ik wel niet was 😁.

Helaas morgen geen verlof genomen dus zal eerst nog een dagje moeten werken alvorens ik verder kan doen 😔.
Maar kijk er enorm naar uit!

Ik merk nu pas weer hoe mega veel honger dieje Henry toch altijd heeft, man... :') Kheb nie eens geld om eten te kopen momenteel :')

Ik merk nu pas weer hoe mega veel honger dieje Henry toch altijd heeft, man... :') Kheb nie eens geld om eten te kopen momenteel :')
Je kan altijd eten uit de pot aan je bed, zoals in het eerste deel.
En je hebt al van in begin een bed bij iemand als je de quest hebt gevolgd.
En als je uit die pot eet tot je niet meer kan, dan kan je normaal gezien al een dag verder.

Ikzelf moet al eten wegsmijten/verkopen, dat ik geloot heb.
Want ik zat al met grote hoeveelheden groenten en vlees dat aan het spoilen was in mijn inventory.

Een beetje saai, maar wel ideaal om in begin een klein beetje zakgeld te hebben zodat je wat food kan kopen of een repair doen,
is effe 15-20 minuten kruiden plukken.
Ze leveren maar 0.1 gold op per stuk, maar op een 15-20 min farmen heb je er wel al snel een paar honderd als je dat op een plek doet waar er veel bij elkaar staan.
Dan pluk je er al snel tss de 5-9 stuks per keer.

Explore and loot! :biglaugh:
(voor food vooral zakken en houten tonnen/kisten of restjes op tafels in huizen)

Laatst bewerkt:
Ziet er bloedmooi uit met goede performance.
Ik heb wel via de nvidia app de dlss versie geupgrade naar dlss4 en dat leverde nog betere prestaties op.

Het sound design verdient ook lof.
Ik heb een goede 3d headset en ik kan perfect horen van welke kant welk geluid komt.
Dialogen zijn van de kwaliteit van het eerste deel en konnen misschien beter maar het is zeker nergens storend.
Idd, ik geniet ook van de sounds.

Ik ben begonnen met de oude nvidia driver en heb na 3 uren spelen ook ook de nieuwe nvidia driver gebruikt en zie inderdaad nog iets meer fps op dezelfde instellingen met de nieuwe dlss.

Ik had tss de 90 -100 fps in begin en met de nieuwe driver 110+ fps.
(ultra op 1440p - Dlss op graphics mode)

Waar zit je precies? Want als je de quest log bekijkt, zie je normal toch duidelijk wat je moet doen.
Los over gezien precies! Straks is kijken wat we precies moeten doen dan.

Wel 1 bug gehad in de game. Bij de vijver zweefde Hans boven de houtblok waar hij normaal op moest zitten. Heel die scene zweeft hij 20 cm boven die blok uit. Hopelijk kom ik niet teveel andere bugs tegen verder

Toch ook geplooid na de goeie commentaren. Ik geef mij maar 50% kans dat het iets voor mij is maar dan heb in't slechtste geval toch de devs gesteund en nadien iemand de game tweedehands voor een prikje gegund:)

Voor de honger werkt honing echt enorm goed. Rond de dorpjes kan je soms wel redelijk wat vinden “ toch in het begin van de game “

Enorm. Ondertussen ook men paardje terug pebbles ! en dat dan nog eens gratis. ook men gold edition items gevonden zodat ik wat proper voor de dag kom. Eerste raadseltje gekregen maar snap het nog niet :-). Denk nu wat combat training te gaan doen bij tomcat om daar toch ook nog wat beter in te worden voor we de main quest verder zetten ! En niet te vergeten ook me hond gaan terug halen.

Met andere woorden. Nog geen klop vooruit gegaan in de story maar toch al zoveel gezien 🙈🙈 ook al een graf gevonden met een mooi schild in.

Ik vind het echt zeer moeilijk eerlijk gezegd. Lastig om eten te vinden, lastig om geld te verdienen. Fuck man, ben nu al gefrustreerd :') Ik heb ook mijn gold edition stuff nog nie gevonden... Da helpt ook nie mee.

Ik vind het echt zeer moeilijk eerlijk gezegd. Lastig om eten te vinden, lastig om geld te verdienen. Fuck man, ben nu al gefrustreerd :') Ik heb ook mijn gold edition stuff nog nie gevonden... Da helpt ook nie mee.
Hier heb ik dus schrik voor. Veel zin het spel, ik hoor ook overal dat het heel traag kan zijn, maar ik wil het wel een kans geven. Hopelijk hou ik het vol :)

Neem zeker alle honing die je tegen komt. Staan aan de buiten zijde van de dorpjes. Honger probleem direct opgelost. Voor uw gold items die ga je vinden als je jouw eerste bedje krijgt bij de blacksmit. In de kist ligt alles.

Ga der toch moeten inkomen precies.
Cringe gesprekken vond ik begin, beetje ackward visueel gezien. Vrij langdradig ook.. Maar moet zeggen na half uurtje mainquest merkte toch wel dat verhaal snor zit.

Godverdomme man, stront spel... Ze zeggen, ge moogt daar slapen, zo half onduidelijk maar dan is er geen bed icoon zoals dat was in KCD1 dus als ik wil slapen word ik elke keer gewekt door ne guard en ist miserie...

Terug
Bovenaan