Kingdom Come: Deliverance II

Godverdomme man, stront spel... Ze zeggen, ge moogt daar slapen, zo half onduidelijk maar dan is er geen bed icoon zoals dat was in KCD1 dus als ik wil slapen word ik elke keer gewekt door ne guard en ist miserie...
Heb je de quest al gedaan waar je leert om alchemy te gebruiken om Hans te genezen?
De quest nadat jullie gewond waren en je daar verzorgt word en wakker word in een bed?

Daar is alleszins een bed (en bed icoon op de map) en cookpot die ik nog altijd gebruik,
Ookal ben ik al door heel die quest line.

Je kan ook in iedere inn een bed huren voor een paar groshen.

Als je ongevraagd in mijn bed kruipt zou ik er ook op motten! :biglaugh:

Heb je de quest al gedaan waar je leert om alchemy te gebruiken om Hans te genezen?
De quest nadat jullie gewond waren en je daar verzorgt word en wakker word in een bed?

Daar is alleszins een bed (en bed icoon op de map) en cookpot die ik nog altijd gebruik,
Ookal ben ik al door heel die quest line.

Je kan ook in iedere inn een bed huren voor een paar groshen.

Als je ongevraagd in mijn bed kruipt zou ik er ook op motten! :biglaugh:
Aja just, daar is ook een. Ik kan momenteel bij de inns geen bed huren, toch nie in Troskowitz. Kan zijn dat dat met die cumans te maken heeft (waar ik daarnet aanbeland was).

Tis blijkbaar een Cumans camp vlakbij Nomads Camp waar ze zitten te zuipen. Ik denk da ik die Cumans gwn een pak rammel ga geven en de kop ga inslaan met mijne mace :')

Heb de game ook maar gekocht, door de goede prestaties op ps5 pro toch maar geplooid.

Zal wel men tijd nemen, en hopelijk dat lockpicking sneller onder de knie krijgen.

Had gezien op Cohh zijn stream dat die bijna alles wat in de huizen is van loot steelt lol.

In de proloog zit ik al vast. :unsure:
Tegen Hans moet ik blocken maar dat werkt gewoon niet. :sop:

/edit: game was gewoon bugged. Save game loaden werkte ook niet maar een volledige herstart van de game en dan gaat het wel.

Laatst bewerkt:
Heb de game ook maar gekocht, door de goede prestaties op ps5 pro toch maar geplooid.

Zal wel men tijd nemen, en hopelijk dat lockpicking sneller onder de knie krijgen.

Had gezien op Cohh zijn stream dat die bijna alles wat in de huizen is van loot steelt lol.
Stream nog niet gezien maar is toch wel echt risky. Als er guards u zien 'ronddolen' en er wordt achter gekomen dat er iets weg is, ooh boy... :') Ik ga het eens proberen om een paard te stelen en te verkopen in het Nomads Camp, schijnt wel ne goeie te zijn om geld te verdienen.

Ben er ook aan begonnen en in het begin al veel tijd verloren om met de dobbelstenen is te kunnen winnen :)
Hoop er deze weekend veel tijd te kunnen insteken !

Ben er ook aan begonnen en in het begin al veel tijd verloren om met de dobbelstenen is te kunnen winnen :)
Hoop er deze weekend veel tijd te kunnen insteken !
Ja idd, vooral als je tegen een tegenstander speelt die al speciale dobbelstenen heeft. :)
Gisteren doe ik 1 potje en die kerel speelt me in 1 beurt met 3000 punten naar huis.... :crazy:

Laatst bewerkt:
Ook aan begonnen. Het valt me op dat de proloog meer je handje vasthoudt dan in deel 1. Hier krijg je taken waardoor je met verschillende aspecten van het spel meteen leert kennis maken. Ik speel op gewone PS5 en spel draait voor mij voldoende vlot. Hier en daar al wat kleine bugs tegen gekomen maar zeker niets ergs. Ik kijk er naar uit om het verhaal van Henry verder te zetten!

Ik speel het dus op de PS5 Pro en viel mij dadelijk op dat er bijna geen screen/graphic settings te vinden zijn ? Zou verwachten om het toch is te kunnen switchen tussen performance/graphics zonder in PS5 menu te moeten gaan?

Ik speel het dus op de PS5 Pro en viel mij dadelijk op dat er bijna geen screen/graphic settings te vinden zijn ? Zou verwachten om het toch is te kunnen switchen tussen performance/graphics zonder in PS5 menu te moeten gaan?
Zoals ik versta uit de video van digital foundry zou de pro gewoon de fidelity van de base ps5 op 60fps draaien, met een VRR display zelfs hoger bij momenten.
Dus eigenlijk hetgeen de bedoeling was bij het idee achter de ps5 pro :)

Gewoon hoofdmenu en dan graphics settings? Allé bij mij toch.

Edit: blijkbaar is die optie enkel op de gewone PS5 niet op de Pro.

Als ik het goed begrijp, alles wat je in de game doet is goed voor je skill tree? Zoals bloemen plukken en gehurkt lopen?

Als ik het goed begrijp, alles wat je in de game doet is goed voor je skill tree? Zoals bloemen plukken en gehurkt lopen?
Ja je kan zelfs skills unlocken dat je bijvoorbeeld +str xp bij krijgt wanneer je herbs plukt. (Leg day skill)
Je krijgt bijvoorbeeld ook sneller +str bij als je rondloopt met teveel gewicht.

Dat zijn er alleszins 2 voorbeelden die ik zelf ondertussen al opgemerkt heb in mijn run.

Via Twitch Drops kan je nu de coole Warhorse Armour-set verdienen trouwens
Ja ik heb die binnen gehaald maar ik heb niet door waar je die dan krijgt ingame?
Ik dacht gelezen te hebben dat die in de kist zouden komen op je eerste eigen slaapplaats maar daar nog niets in gezien.

Nochtans staan de drops goed gelinked.

Terug
Bovenaan