release: TBA
genre: RPG
dev: Warhorse Studios
Van de makers van Kingdom Come, nu in een Lord of the Rings setting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt heHet gerucht gaat dat Warhorse Games een LOTR-game in de stijl van KCD aan het maken is.
Sign me up als dat waar is.

Genoeg LOTR-games tegenwoordig die eerder voor een niche-markt zijn. Volgend het gerucht zou het echt in de stijl zijn van KCD, en zeer low-fantasy qua inhoud.Dan verwacht ik wel een hele simplified versie van de systemen die in kingdom come zitten. Het moet natuurlijk een heel breed publiek kunnen aanspreken he. Ergens betwijfel ik ook dat ze de license gaan geven aan een studio die maar 2 games uit hebben, hoe goed ze ook mogen zijn.
Ik zou ze liever een nieuwe RPG zien maken in een totaal ander tijdperk.
Waarom? Laat ze maar trouw blijven aan hun formule.Ze maken gelukkig ook een nieuwe Kingdom Come dus de extreme RPG-elementen mogen ze dan wel uit Middle Earth laten, zijnde eten, slapen, wassen, wapens slijpen, niet normaal kunnen saven, ... want dat gaat rap vervelen in een fantasy setting vrees ik.
Echt he. Hoop ook dat het dezelfde lijn zal aanhoudenWaarom? Laat ze maar trouw blijven aan hun formule.