Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap van Wellens!
.Toch gewoon zijn normaal niveau nee? 60km in de wielen gereden in een koers dat hem altijd heeft gelegen. Vooral een voorbeeld van waarom bij UAE rijden, zelfs als knecht, een voordeel kan zijn.
Absoluut valt dit onder zijn kunnen maar genoeg ander volk in dat groepje, die dit zouden kunnen.
Als je op het vlakke mee ronddraait met Pogacar krijg je later natuurlijk nog een grotere oplawaai bergop en smijt je je minieme kans om hem te kloppen of zelfs maar te volgen sowieso in de vuilbak. Misschien moedig maar eigenlijk vrij dom van Pidcock. Dat hij niet doortrok na die val vond ik dan wel weer mooi.
Ik spreek uit ervaring dat het echt geen lachertje is.TA heeft chance dat Pogi niet op hun startlijst staat, denk niet dat ie gestart zou zijn, paar slapeloze nachten voor de boeg ongetwijfeld
TA heeft chance dat Pogi sowieso niet ging starten, want als hij wel op de startlijst stond, zou hij misschien niet gestart zijn. 3D chessTA heeft chance dat Pogi niet op hun startlijst staat, denk niet dat ie gestart zou zijn, paar slapeloze nachten voor de boeg ongetwijfeld

Vind het overdreven om dat 'dom' te noemen. Is toch gewoon logisch dat je daar meerijdt.Als je op het vlakke mee ronddraait met Pogacar krijg je later natuurlijk nog een grotere oplawaai bergop en smijt je je minieme kans om hem te kloppen of zelfs maar te volgen sowieso in de vuilbak. Misschien moedig maar eigenlijk vrij dom van Pidcock. Dat hij niet doortrok na die val vond ik dan wel weer mooi.
Als Vingegaard dan eens beslist van niet rijden zit iedereen hier te roepen, en nu rijdt Pidcock en is het nen dommerikVind het overdreven om dat 'dom' te noemen. Is toch gewoon logisch dat je daar meerijdt.
Alsof Pogacar trouwens zou zijn doorgereden als Pidcock in zijn wielen bleef zitten. Dan gooit hij hem er gewoon ergens af hoor en dan wordt Pidcock misschien zelfs niet eens tweede.