Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit toch wel amai. Van Aert en De Lie te plat in de koers en Philipsen in de sprintWat een platte koers zeg
Er heeft niemand zelfs iets geprobeerd... Kung eens alles gepasseerd was maar voor de rest? Vacek die tempo reed op Muur en Bosberg en al de rest was al content van mee te zijn precies... djeez, dan nog liever Pogacar die op 60km aanzet. Daar is ook niets aan te zien maar dan kunde anderhalf uur iets doenWat een platte koers zeg

Dit toch wel amai. Van Aert en De Lie te plat in de koers en Philipsen in de sprint
Strade toch een stuk interessanter, openingsweekend stelt niet zoveel voor.Wat een platte koers zeg
Er rijdt bijna niemand mee in de strade wordt nen complete walkover volgende week.Strade toch een stuk interessanter, openingsweekend stelt niet zoveel voor.
Er rijdt bijna niemand mee in de strade wordt nen complete walkover volgende week.
Niemand stak er echt bovenuit vandaag, er is nog wel wat tijd voor Wout, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Pogi gewoon de vloer aanveegt met het deelnemersveld in de vlaamse koersen.
Zie 2025 somber in eigenlijk, wordt niet bijster spannend als Pogi ergens aan de start verschijnt
Nog weinig spanning gezien ook in de koersen die al geweest zijn. Ik vrees er wat voor , voor Wout. De vorm is er toch echt nog niet.Er rijdt bijna niemand mee in de strade wordt nen complete walkover volgende week.
Niemand stak er echt bovenuit vandaag, er is nog wel wat tijd voor Wout, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Pogi gewoon de vloer aanveegt met het deelnemersveld in de vlaamse koersen.
Zie 2025 somber in eigenlijk, wordt niet bijster spannend als Pogi ergens aan de start verschijnt
De winnares zit van voor?Bij de vrouwen nog 27km te gaan en kopgroep geeft nog 7min voor![]()

Volgens de sterke wiskundige kennis van Ine zijn we daar nu zeker van!De winnares zit van voor?![]()
Neen maar dan waren we toch min of meer in de waan, nu daarentegenWas dat vorig jaar anders?

Neen maar dan waren we toch min of meer in de waan, nu daarentegen
Best een goeie koers van SQS ook, voordien voorspelt dat het niet veel soeps ging zijn, zeker niet volledig weggeblazen in de finale.
En wat dan te zeggen van die Magnier als 20-jarige, gouden transfer. De quote van Lampie dat ie der nieuwe Boonen in zag is misschien een sterke uitspraak, maar we hebben het laatste van deze kerel nog niet gezien das wel zeker!
Vandaag was Magnier min of meer kopman, qua druk is dat toch totaal iets anders dan uit het niets een paar ritten in Tour of Brittain winnen imo.Die reed vorig jaar ook al voor SQS hoor. En dit was net voorspeld dat hij er wel eens dicht zou kunnen bij zitten. Was goed begonnen aan het seizoen al een keer gewonnen + wat ereplaatsen.
Na wat ik vandaag van Wout zag, vrees ik voor de komende weken. Of hij moet tussen nu en E3 nog een schoon stageke hebben ingepland.Waarom wordt Wout overal als topfavoriet gebombardeerd na een matige Algarve?