S Slackmans Well-known member 22 maart 2025 #383 Dat was wel een eerste keer dat Van der Poel zat te grimassen. Hij heeft het moeilijk, maar wat een strijd Hij krijgt hem er niet af hé. En in een sprint lijkt me Van der Poel toch zeker favoriet.
Dat was wel een eerste keer dat Van der Poel zat te grimassen. Hij heeft het moeilijk, maar wat een strijd Hij krijgt hem er niet af hé. En in een sprint lijkt me Van der Poel toch zeker favoriet.
Tah_b00nz0r Well-known member 22 maart 2025 #385 Allee, MSR kan toch nog een schone, boeiende koers zijn
Nattefrost Well-known member 22 maart 2025 #386 Man man, deze twee. Daar gaat heel het voorjaar niks tegen te beginnen zijn.
D dadash Well-known member 22 maart 2025 #387 VDP bijna zoals 2 jaar terug. Van mij mag Ganna terugkomen en winnen
makila Well-known member Crowdfunder FE 22 maart 2025 #388 dadash zei: VDP bijna zoals 2 jaar terug. Van mij mag Ganna terugkomen en winnen Klik om te vergroten... Haha als twee honden vechten om een ... VDP is favoriet in een sprint voor mij. Maar onmogelijk is het niet , het wordt wel zeker 1 van de 3 (99.9%).
dadash zei: VDP bijna zoals 2 jaar terug. Van mij mag Ganna terugkomen en winnen Klik om te vergroten... Haha als twee honden vechten om een ... VDP is favoriet in een sprint voor mij. Maar onmogelijk is het niet , het wordt wel zeker 1 van de 3 (99.9%).
lammeken Connaisseur de Koers Crowdfunder FE 22 maart 2025 #389 Zie Ganna wel terugkomen op het vlakkere.
Zorba Well-known member Crowdfunder FE 22 maart 2025 #391 Ganna wat een beest. Dit nog dicht rijden, zot. Zou echt mooi zijn als hij deze nog pakt.
makila Well-known member Crowdfunder FE 22 maart 2025 #392 dadash zei: Ze rijden vol door ze willen Ganna niet terug Klik om te vergroten... Hij is terug maar dit kost veel krachten .. Spannend!
dadash zei: Ze rijden vol door ze willen Ganna niet terug Klik om te vergroten... Hij is terug maar dit kost veel krachten .. Spannend!
arevee Well-known member Crowdfunder FE 22 maart 2025 #394 Heer Focking Ser Genie icoon geschiedenisschrijver
Voidski Well-known member Crowdfunder FE Supporter 22 maart 2025 #398 Hallo kroket; serieuze prestatie
Soler Active member 22 maart 2025 #400 arevee zei: Heer Focking Ser Genie icoon geschiedenisschrijver Klik om te vergroten... Karl, is this you?
arevee zei: Heer Focking Ser Genie icoon geschiedenisschrijver Klik om te vergroten... Karl, is this you?