Eagle`
Well-known member
Ze hebben het zichzelf aangedaan. Wout heeft duidelijk de vorm niet(logisch) en toch pakken ze het precies hetzelfde aan als vorig jaar(volgens sommigen een goed idee). Hoogtestage en mikken op de heilige week en PR. Zo leg je immens veel druk op Wout en presteert ie juist net niet. "Ik moet juist niks".
Had hem gewoon al die koersen laten rijden vanaf MilanSanremo , zo kan hij zonder druk rijden. Niet erg he , moest ook Sanremo en GentWevelgem tegenvallen. Maar hij heeft tenminste het koersgevoel. Kheb et al es gezegd : WVA zou beter andere oorden opzoeken.
Uiteraard, ma dat is verleden, das voorbij, wat doe je de komende dagen, weken... afgaande op zijn interview, zat daar bijna in tranen, gaat er heeeel wat oplapwerk nodig zijn.
Ik hoop dat ploegleiding niet al zijn werk uit het verleden vergeet en Wout naar waarde schat, blijven vertrouwen geven en hem gewoon zoveel mogelijk laat koersen komende weken, das de enige weg terug lijkt me. Moeilijk te zeggen of ie vandaag al beter was, was niet eens een koers van 200km. Enkel de ploeg heeft zijn cijfers om dat te kunnen beoordelen.
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat zijn waardes in stijgende lijn zitten, zou heartbreaking vinden als de vuelta echt de val teveel was en zijn lichaam het niet meer aankan

Laatst bewerkt:
.