Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Zelfs al was die even steil, een andere reden dat die niet te vergelijken is met de Redoute is omdat positionering daar veel minder belangrijk is door de bredere weg en het feit dat ge er net voor niet door een stadje moet waar het peloton sowieso op een lijn gaat. De helft van de Redoute is positionering.
Nog maar eens bewezen.

Hij zit bij Mathews maar het is zijn ploeg die niet goed genoeg is. :wallbash:

Is een klein mirakel dat hij de voorbije wedstrijden wel zo goed was met zijn voorbereiding. Zeker toen je de berichten hoorde voor hij terug begon die zijn blessures waren toch wel ernstig.

Hij zit bij Mathews maar het is zijn ploeg die niet goed genoeg is. :wallbash:

Is een klein mirakel dat hij de voorbije wedstrijden wel zo goed was met zijn voorbereiding. Zeker toen je de berichten hoorde voor hij terug begon die zijn blessures waren toch wel ernstig.
De koers dan teveel vandaag of ? Rijdt normaal ook nog Romandie.

Stond in de sterren geschreven dat Tadej daar ging gaan, waarom reageerde niemand proactief.

???? Denk je dat Novak daar een toeristen tochtje aan het organiseren was of zo? Die zaten allemaal kapot.

Ze rijden precies al in het hoofd van 2de plaats is het maximum.

Van Eeltvelt zei dat ook vorig jaar voor Lombardije. Na Lombardije heb ik dat niet meer gehoord :oi22: en nu voor LBL was het ook al een stuk bescheidener.

De koers dan teveel vandaag of ? Rijdt normaal ook nog Romandie.
Bwa neen niet de koers teveel, gewoon onvoldoende voorbereiding.

Als ie voor Brabantse in interviews zegt ik heb amper 2-minuten inspanningen gedaan, dan leek het me wishful thinking om in een L-B-L, waar het met gemak 2x zoveel is, ineens te verwachten dat ie de hoofdvogel afschiet, zelf niet met 2 weken te koersen.

Bwa neen niet de koers teveel, gewoon onvoldoende voorbereiding.

Als ie voor Brabantse in interviews zegt ik heb amper 2-minuten inspanningen gedaan, dan leek het me wishful thinking om in een L-B-L, waar het met gemak 2x zoveel is, ineens te verwachten dat ie de hoofdvogel afschiet, zelf niet met 2 weken te koersen.

Komt er nu wat beter door. Die heeft op dezelfde berg gezeten als VA zeker hoe langer de koerst duurd hoe beter :oi22:

Terug
Bovenaan