Kledingadvies voor hipsters

Slyke

Well-known member
Vermits we geleerd hebben dat we als hipster ons frakske niet meer mogen dragen als de thermometer 🌡️ 25 graden aanwijst, wat mogen we dan nog wel?

Haal de Jani in u boven en deel uw ultieme style-tips.

En wat met onze winterbaard, moet die ook af?
Om nog maar te zwijgen van ons perfecte gewaxte intieme kapsel.

Geen gezever, het is hier nog altijd Zwam, het enige stuk van het forum waar er enkel posts gedeeld worden met meerwaarde.

Vermits we geleerd hebben dat we als hipster ons frakske niet meer mogen dragen als de thermometer 🌡️ 25 graden aanwijst, wat mogen we dan nog wel?

Haal de Jani in u boven en deel uw ultieme style-tips.

En wat met onze winterbaard, moet die ook af?
Om nog maar te zwijgen van ons perfecte gewaxte intieme kapsel.

Geen gezever, het is hier nog altijd Zwam, het enige stuk van het forum waar er enkel posts gedeeld worden met meerwaarde.
Als echte hipster doe ik vandaag mijn klassieke crocs met schapenwolzolen met de elegantere witte bergsok. Daarop draag ik een driekwartsbroek en een lange badjas zonder lint. Het intieme kapsel wordt aangevuld met extensions. De winterbaard kan blijven mits aangevuld met de betere fedora.

Als echte hipster doe ik vandaag mijn klassieke crocs met schapenwolzolen met de elegantere witte bergsok. Daarop draag ik een driekwartsbroek en een lange badjas zonder lint. Het intieme kapsel wordt aangevuld met extensions. De winterbaard kan blijven mits aangevuld met de betere fedora.

Is een Fedora wel genoeg hipster?
Voor de rest: top!
Peace, man!

Ik heb alle suggesties even in chatgpt gegooid en onze hipster ziet er zo uit.

@Tomski : dat valt nu toch goed mee?

file-00000000e3e461f68b918f735f985982.png

Terug
Bovenaan