Klopjacht S3

Werner heeft wel redelijk vaak handlangers gebruikt, komen deze mensen dan niet uit zijn netwerk? Of ver genoeg in zijn netwerk zodat ze niet bekend zijn bij de speurders?
Zat ik ook te denken. Zoveel volk waarmee dat ie communiceert & belt en er gaat geen enkel alarm af terwijl het toch echt lijkt dat hij die echt goed kent.

Bij de ene zitten ze huiszoekingen te doen en dan bij iemand als Werner heb je het gevoel dat ze 0,0 onderzoek gedaan hebben en er totaal niet achter zitten.

Net ook uitgekeken en dit topic kunnen vermijden voor de spanning. Heb echt genoten!

Wat ik vreemd vond was de plotse verandering in tactiek van Yahya na de adrenaline rond dat huisje: het extractiepunt goed gevonden op basis van 3 coordinaten, maar dan wel plots met de trein erheen, en dan nog afstappen in Dinant zelf ?!? Had die een schrik gepakt ofzo? Terwijl dit net een opdracht was waar handlangers nuttig waren. Hij had beter wat low profile gebleven en zijn "crew" wat later ingezet. Anderzijds had ik wel genoeg het woordje "bro" gehoord voor een tijdje...

Ik begreep ook niet dat verschillende koppels, waaronder ook broer en zus, in het begin met de semofoon op zak de wijde natuur inwandelden of fietsten. Als die dan afgaat in de middle of nowhere heb je wel een probleem, de twee studentes hadden zo bijna prijs toen ze niet direct een lift vonden op een plek waar amper auto's passeren. Als die semafoon kan afgaan moet je toch direct in een auto kunnen springen of al onderweg zijn?

Persoonlijk zou ik het aanpakken door op voorhand verre kennissen sim kaarten te laten kopen, en mijn "crew" op voorhand genoeg geld geven om een hele week 2 of 3 auto's per dag te huren. En elke keer nadat een auto in de buurt van een opdracht geweest is in een andere auto hoppen.

Top gespeeld van Werner, vooral ook bij de opdrachten!

Terug
Bovenaan