Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit topic is helaas gedaald naar het niveau van het JPL topic.Echt gasten, ik ben die zever hier echt strontbeu aan het geraken hoor. Hij raakt hem duidelijk, dat is altijd penalty. Of hij hem nu hard raakt of niet.
Het is niet omdat je iemand raakt dat het penalty is.Echt gasten, ik ben die zever hier echt strontbeu aan het geraken hoor. Hij raakt hem duidelijk, dat is altijd penalty. Of hij hem nu hard raakt of niet.

Als je langs achter aangetikt (licht weliswaar)wordt, dan is het toch niet onlogisch dat er een penalty komtElk contact is penalty, got it![]()
Want als ge protesteert gaat de ref zich bedenken?De Fransen protesteerden nauwelijks, dit lijkt me gewoon een terechte penalty hoor.
Als je langs achter aangetikt (licht weliswaar)wordt, dan is het toch niet onlogisch dat er een penalty komt
)Nooit van z'n leven.Echt gasten, ik ben die zever hier echt strontbeu aan het geraken hoor. Hij raakt hem duidelijk, dat is altijd penalty. Of hij hem nu hard raakt of niet.
Zijn gewoon contacten waar je echt niet van op de grond valt. Is gewoon een goedkope penalty. De zoveelsteAls je langs achter aangetikt (licht weliswaar)wordt, dan is het toch niet onlogisch dat er een penalty komt
Licht is nog altijd terecht. Dat is nog altijd iets anders dan wat andere posters hier zeggenJah ze zijn beter, Frankrijk komt er niet aan te pas voorlopig, maar daarom mogen we het niet licht vinden ofzo?![]()