Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit kunde nu toch niet blijven verdedigen?

Messi springt nadat de Fransman de bal wegkopt er zelf tegenaan en krijgt de vrije trap mee 😂

Echt gasten, ik ben die zever hier echt strontbeu aan het geraken hoor. Hij raakt hem duidelijk, dat is altijd penalty. Of hij hem nu hard raakt of niet.
Nooit van z'n leven.
Er zijn op dit WK fouten gemaakt die geen penalty hebben gekregen. En dit is een penalty zonder fout.

Jah ze zijn beter, Frankrijk komt er niet aan te pas voorlopig, maar daarom mogen we het niet licht vinden ofzo? :unsure:

Waar ik me wel aan stoor is dat het hier gaat over scheidsrechterlijke blunders terwijl ik er echt nog niet veel gezien heb. Wat ik wel zie is consequent weinig kaarten geven voor beide ploegen. Of lichte penalty’s en geen onterechte.

Die ene grote fout die ik persoonlijk heb onthouden is de fout op Saka waarna 10-15 seconden Frankrijk scoort.

Het was natuurlijk geen zware overtreding, maar het is gewoon penalty. Je moet niet altijd getorpedeerd worden vooraleer de bal op de stip mag. Snap niet dat er hier zelfs over gediscussieerd wordt. Als je dit al "omgekocht" en incorrect vind, dan ben je precies niet veel gewend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan