Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom uit het verleden. Argentinië wintik kom uit de toekomst frankrijk wint![]()

Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden. Messi is een Argentijn, wat heeft die mens iemand hier misdaan.Hopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi.
Echt? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken.Jammer. Totaal mijn sympathie verloren dit Argentinië
Jesus Christ, waar sommigen zich mee bezig houden.
De Argentijnen zullen aan hem denken, als ze sewes beker in de lucht houdenEcht? Viel helemaal niet uit uw posts op te maken.

Nadat Ajax voetballes gaf in het Santiago Bernabéu bedoel je? Begrijp ikBon, beste match die ik in jaren gezien heb.
Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt.Wel
Wat, moet ik vieren? Ik ben toch geen Argentijn. Gewoon de randzaken bespreken mag toch?
JeZuS cHrIsTuS
Wat denk je zelf, 2014 in het achterhoofdHopelijk Mbappe wel MotM en niet Messi.

Bespreken zegt hij. Sommigen zitten hier al een hele maand te janken over Argentinië en Messi alsof hun leven ervan afhangt.