Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk wel dat er veel daarvoor fluiten, er is contact zij het licht en keeper houdt in maar er is contact.

Ik zeg niet dat penalty is maar merendeel zal altijd fluiten.

Het is duidelijk. Argentinië moet wereldkampioen worden.
Maar anderzijds moet ik ook wel erbij zeggen: Als een ploeg echt veel beter is dan Argentinië, dan winnen ze niet.

Dus ja, Kroatië moet nu komen, ik ben benieuwd wat ze nog kunnen doen. :tongue: Verdedigen is nu geen optie meer.

Ik vind dit wel penalty eigenlijk. Totaal geen bal en ontneemt door de botsing wel een zekere goal.
Uhm nee? Hij stift de bal voorbij de keeper maar die had er nooit ingegaan want veel te traag. En de doelman was al gestopt met uitkomen en stond stil, kan moeilijk een stap opzij gaan nemen eh.

Das nu al de duizenden keer dat Argentinië geholpen wordt , wat een geluk dat ze in saudie Arabië geld genoeg hebben , anders hadden ze die match ook nog gewonnen :oi22:

Die keeper blijft niet staan é gasten komaan, net voor Alvarez trapt maakt ie zich breed en zet 'm z'n rechterbeen in de looplijn van Alvarez. Als ie dan fluit kunt ge niet zeggen dat er niks aan is toch? Dat 't misschien een goedkope is tot daar aan toe, maar dat er niks aan is vind ik er ook los over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan