Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, zal niet mogen ingrepen vanwege geen "clear error" zeker.

Echt wat een farce.
Dit is toch clear?
Waar moet die keeper naartoe? Geen beweging naar de spits en die kon onmogelijk de bal nog spelen dus ontneemt hem geen kans.

Ik begin nog te geloven dat dit WK gekocht is.
Alleen nie alleen door Qatar precies

Die keeper blijft niet staan é gasten komaan, net voor Alvarez trapt maakt ie zich breed en zet 'm z'n rechterbeen in de looplijn van Alvarez. Als ie dan fluit kunt ge niet zeggen dat er niks aan is toch? Dat 't misschien een goedkope is tot daar aan toe, maar dat er niks aan is vind ik er ook los over.
Ik vraag mij eerder af waar de VAR weer was. De penalty was duidelijk onterecht maar de scheids kan niet alles zien. Maar de VAR had dit altijd moeten afkeuren.

Ik denk wel dat er veel daarvoor fluiten, er is contact zij het licht en keeper houdt in maar er is contact.

Ik zeg niet dat penalty is maar merendeel zal altijd fluiten.
Iedereen kan zich vergissen, maar daarvoor zit nog 6 man in dat busje natuurlijk om te zeggen dat het geen penalty is

Vind de reacties omtrent die penalty hier wel wat overdreven.

Deze kan je gewoon geven, het is imo echt een twijfelgeval en dus voor de VAR geen clear error. Ja, hij loopt op de keeper, maar die keeper maakt ultiem wel nog een beweging naar rechts, naar de speler.

Hier gaat gewoon altijd discussie over zijn, maar commentaren alsof het een schande is zijn imo ook serieus overdreven.

PVdB vond die 2de goal prachtig, was imo toch vooral veel geluk mee gemoeid.

Bob knows what’s up.

9-CA22231-131-A-4-CE0-9-B43-9-ED4-EB194-AAD.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan