Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je als 5e op de lijst staat wissel je niet zomaar van volgorde natuurlijkNeymar die idd zijn verantwoordelijkheid ontloopt .
Mede door de patron ModricWat Kroatië nu jaren aan een stuk laat zien is toch geen toeval meer.
maar waarom staat hij als 5de , zo iemand moet toch bij de eerste 3 staan ?als je als 5e op de lijst staat wissel je niet zomaar van volgorde natuurlijk

Ik heb dan weer een natrap van Neymar gezien die onbestraft bleef.Het is pure incompententie van die scheidsen waardoor die antivoetbal ploegen die een bende slagers zijn zo'n grote kans maken om te winnen imo.
Je vergeet de editie in 2010 toen Nederland onterecht won.Brazilië al voor de 2e keer echt onterecht eruit in de kwartfinale (ja, dat was ook tegen de Rode Duivels het geval) moet toch echt zuur zijn.
euhm Kroatie deed het toch vorige keer al finale halen zonder wedstrijd te winnen binnen 90' in de knockout
Als die kroaten ongestraft fouten mogen maken zou ik het ook eens doen. Niettemin moest hij ook bestraft worden.Ik heb dan weer een natrap van Neymar gezien die onbestraft bleef.