Bwa, dat vind ik toch nog anders. Wij hebben toen toch echt meer laten zien dan Kroatië vandaag. Ik vind bijvoorbeeld dat er toch nog een duidelijk verschil is in de muur dichtmetsen bij een achterstand dan dat je dat al gaat doen wanneer het nog 0-0 staat. Er was letterlijk 0,0 drang naar voren toe van Kroatië om nog maar aanstalten te maken op een doelpunt. In balbezit speelden zij gewoon rustig het balletje rond.Brazilië verdiende om door te gaan maar wat een ploeg is Kroatië. Ze spelen als ploeg en strijden voor iedere morzel grond (mssn soms eens over het randje) en kunnen ook gewoon goed voetballen. Zalig dat er weer een “klein” landje zover geraakt op het WK.
Edit: @Pinkman onze “steal” vorige keer tegen Brazilië was toch echt wel nog van een ander kaliber. Livakovic heeft zijn werk gehad maar heeft geen reddingen moeten doen zoals Courtois in 18. Brazilië was beter maar hebben gewoon aanvallend te weinig uitgespeelde kansen bij elkaar gespeeld.
Wij hebben toen wellicht even onverdiend gewonnen, maar ik vind gewoon de manier waarop zeer zeer jammer.

Wat is dat zeg