Knokke Off (S2)

GETHEZ

Well-known member
Geen topic van teruggevonden, dacht toch dat er eentje van was, dus here goes, ivm Knokke off seizoen 2 (vraagje in spoiler)

Die vader, Patrick, was die niet neergeschoten? Nu wordt er ineens gezegd dat hij van de trap is gevallen (in aflevering 1).

Hoe kan dit feitelijk? In het ziekenhuis moet er toch sprake zijn van een schotwonde? Of vergis ik mij?

*modedit, bij deze :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen topic van teruggevonden, dacht toch dat er eentje van was, dus here goes, ivm Knokke off seizoen 2 (vraagje in spoiler)

Die vader, Patrick, was die niet neergeschoten? Nu wordt er ineens gezegd dat hij van de trap is gevallen (in aflevering 1).

Hoe kan dit feitelijk? In het ziekenhuis moet er toch sprake zijn van een schotwonde? Of vergis ik mij?
Heb ik me ook al afgevraagd idd... Geen idee.
Los van dat vind ik het allemaal toch wat tegen steken precies ook.

Is toch vrij duidelijk dat hij wel degelijk neergeschoten is, dat hij daarvoor ook in het ziekenhuis lag maar dat men naar de buitenwereld doet uitschijnen alsof hij gevallen is. Niet?

Ik blijf het tweede seizoen amusant vinden om naar te kijken. Maar in de aanloop naar het tweede seizoen vond ik dat er al iets teveel nadruk werd gelegd op "wauw, verwacht nog meer drama! Nog meer drugs! Nog meer seks!". Ik vond dat toen al wat onrustwekkend, als in: hopelijk wordt het wel iets meer dan dat.
En ok, het blijft natuurlijk meer dan dat. Maar die aankondigingen hebben er wel voor gezorgd dat ik bij elke dergelijke scène zoiets heb van: "Allez, de obligatoire drugs/seksscène is daar weer." Jammer.

Maar ok, daarnaast blijft de verhaallijn me wel boeien dus ik blijf zeker kijken.

Laatst bewerkt:

*modedit, bij deze :)
Die bevriende dokter zal dat geregeld hebben.

Nog steeds een spannende serie, maar de driehoeksverhouding tussen de hoofdpersonages en het overmatig druggebruik van Alex heb ik nu wel gezien.

Ik blijf wel wat op m'n honger zitten dit seizoen. Precies of ze moeten de goeie dingen van vorig seizoen wat extra overdrijven dit seizoen. Maar dat komt de spanning of het verhaal amper ten goede.
Bonmamie is wel een goeie toevoeging 😁

Het eerste seizoen vond ik een aangename verrassing en sterk, maar dit 2de seizoen is toch maar matig at best? Er gebeurt weinig en het kabbelt allemaal wat verder.

Echt weer een zwakke aflevering die duidelijk moest dienen als opvulsel met de wekelijkse (coma)zuippartij waarbij toch niemand in het ziekenhuis belandt of zich dooddrinkt. Hopelijk trekt de finale dan toch op iets, want dit is echt wel heel teleurstellend eerlijk gezegd.

Een paar dingen die ik niet snap (algemeen):
Die Thomas is dus de zoon van Jacques, raar dat die dan een Gents accent heeft maar dan moet hij toch dezelfde achternaam hebben en dat zou toch moeten opvallen? Of gebruikt hij een valse naam?
Waarom heeft die Christine in het begin van het seizoen Bonmamie op de hoogte gebracht van het feit dat Patrick niet echt van de trap is gevallen? Wat heeft zij daarbij te winnen?

(Niet lezen als je de aflevering van vandaag nog niet gezien hebt)
Heeft Thomas Bonmamie vergiftigd? Hij leek te weten dat ze iets zou krijgen.

Het kijkt vlot, maar er gebeurt idd maar weinig.

Een wig drijven tussen bonmamie en zoon? Eigenlijk hetzelfde als wat Thomas wil

Ja, daar kan je idd zeker van zijn. imo wel dom dat zo snel na het huwelijk te doen.

zeer zwakke verhaallijn barstensvol clichés: druggebruik, elke aflevering seksescapades (alé behalve aflevering van gisteren).
volledig ongeloofwaardig:
**huwelijk met algehele gemeenschap- laat alarmbellen afgaan bij notarissen die volgens mij dan familie opbellen.
** die thomas die onopgemerkt familie infiltreert zonder dat iemand dat opvalt.
** biolair meisje die zware pillen neemt en combineert met zware drank festiviteiten - mag volgens mij niet gecombineerd worden voor uw lever.
** chi chi dochter die na huwelijk aanpapt met donkere 'stipper'...

Terug
Bovenaan