pardal
Well-known member
dit volledigHet kijkt makkelijk weg en is maar een halfuurtje. Daarmee is dit seizoen zowat alles gezegd. Nu nog FF afwachten op de finale.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit volledigHet kijkt makkelijk weg en is maar een halfuurtje. Daarmee is dit seizoen zowat alles gezegd. Nu nog FF afwachten op de finale.
Ik vind het straf dat hij in de serie door zijn mimiek alleen er in slaagt over te komen als een complete klootzak. Als je hem bezig ziet in 'De Expeditie' is dat een oprechte lieve gast maar hij kan zijn lichaamstaal zo vervormen dat hij direct onuitstaanbaar is. Een groter compliment kan je denk ik niet krijgen als acteur.Misschien kijkt dit wel beter weg in een golfkarrekes-drive-in met een rieten mand vol champagne, terwijl je zelf gekleed bent als een "Knokkeboy".
Tweede seizoen is wat minder, maar blijft wel goed. Benieuwd of Willem De Schryver intussen al geen bedreigingen heeft ontvangen, wat een ettertje is zijn personage wel niet.

Ik snap nog altijd die blik van haar niet...Seizoen 1 begon veelbelovend maar helaas geen vervolg, S2 alleen maar more of the same, weinig interessante verhaallijnen en de meeste personages zijn karikaturen. Vind die Pommelien ook wel overrated als actrice. Ze hypen dat kind echt langs alle kanten.

Vind die Pommelien ook wel overrated als actrice. Ze hypen dat kind echt langs alle kanten.
Ja die trekt veel rare koppen, ik ben er ook niet zot van. Die Willem doet dat idd wel goed.Ik snap nog altijd die blik van haar niet...![]()
Via via hoor ik dat die Willem een zeer aangename mens is om mee te werken. Dat die dan zo'n hatelijke rol kan neerzetten toont effectief wel aan dat die een stukje kan acteren.Blij dat ik niet de enige ben die dat denkt, de echte ster is Willem De schryver....
't Is vrijdag al de laatste he :]S2 is momenteel geen hoogvlieger. S1 zat toch beter in elkaar (en had betere afleveringen).
Het blijft wel aangenaam om kijken, aangezien het ook maar een half uurtje per week is.
Wie weet ontploft het toch nog in de laatste 3 afleveringen.
Benieuwd of ze het nog gaan rekken en er ook een S3 aan gaan breien... (ik vermoed van wel)
Ah, ik dacht dat het 10 afl waren zoals in S1.'t Is vrijdag al de laatste he :]

Dit, heb exact hetzelfde. Kan in de expeditie moeilijk aannemen dat die zo’n klootzakske speelt in Knokke off. Topacteur!Ik vind het straf dat hij in de serie door zijn mimiek alleen er in slaagt over te komen als een complete klootzak. Als je hem bezig ziet in 'De Expeditie' is dat een oprechte lieve gast maar hij kan zijn lichaamstaal zo vervormen dat hij direct onuitstaanbaar is. Een groter compliment kan je denk ik niet krijgen als acteur.![]()
wilt ge nu zeggen dat wij oude zagers zijnIk vind deze topic wel grappig; wij zijn niet het doelpubliek voor deze serie, toch? Target audience lijkt me toch wel tieners en jongtwintigers, niet 30 tot 40 something IT'ers. In dat opzicht was het wel entertainend.