Kobo e-reader maakt geen connectie meer met computer

Vrouwtje Theelepel

Well-known member
Mijn Kobo Aura heeft het na 10 jaar begeven. Allez, ttz mijn computer en laptop herkennen hem niet meer.
Iemand dit ook al meegemaakt? Vorige week nog probleemloos een boek erop gezet en gisteren kreeg ik hem niet meer verbonden.

USB-poort eens uitkuisen met een tandenstoker of zo, er zit misschien wat stof in en daardoor slecht contact.
Mjah twee verschillende USB poorten al gebruikt en laptop en gewone computer herkennen hem niet meer.

Jammer, als ik het nu een paar maanden later aan de hand had wist ik direct wat ik voor Kerst kon vragen.

Iemand ervaringen met het merk pocketbook?

Mjah twee verschillende USB poorten al gebruikt en laptop en gewone computer herkennen hem niet meer.

Jammer, als ik het nu een paar maanden later aan de hand had wist ik direct wat ik voor Kerst kon vragen.

Iemand ervaringen met het merk pocketbook?
Usb data kabels gebruikt en geen charge only kabel?

Heb hetzelfde probleem met mijn Kobo, de data kabel die ik altijd gebruik (en die nog perfect werkt voor andere toestellen) werkt niet meer om deze te verbinden met de pc. Meerdere computers getest en ook andere kabels..
Gelukkig had ik deze KoboCloud update al toegevoegd, dus nu kan ik nieuwe boeken nog steeds syncen.. mocht iemand een oplossing vinden dan hoor ik het graag!

Terug
Bovenaan