Koken / gezonde warme maaltijd tips

kenneke2.0

Banned
Platinum Trophy
Wij ik en mijn vrouw zitten soms met ons handen in ons haar met de vraag wat eten we vandaag 😆

Feit ik ben een moeilijke eter en mijn dochter ook die zou elke dag pasta eten.

Ik lust als warme groeten Broccoli, witloof, wortels, spinazie, bloemkool. Koud eet ik enkel wortels vb tomaat krijg ik niet binnen.

Hebben jullie tips of recepten ?

Mijn madam heeft die kookboeken van Sandra Bekkari staan.
Heeft onze menu serieus uitgebreid en is echt wel lekker ook. Zeker met de groeten die je aangeeft ga je daar wel uw goesting in vinden

Hello Fresh? Je kan kiezen uit verschillende menu’s en je kan nog filteren op bepaalde dingen als ik mij niet vergis. Uiteindelijk kan je die recept kaarten bewaren en het nog toepassen als je er mee stopt.

Pinterest kan ook wel helpen :)

Mijn ex is ook een lastige eter en in werkte dan op den duur met een "vast" maar nog aan te kleden weekmenu.

Vb: maandag: omelet (soms met zalm in, soms met allerlei groenten in,...
Dinsdag: wraps (soms met gehakt en warme groenten, soms met rauwkost en kip,...)
Woensdag: spaghetti
Donderdag: kip (soms een ovenschotel met puree, kip en tomatensaus, soms kip met rijst en ananas,....
Vrijdag: visdag: gaande van pasta met gerookte zalm en erwtjes tot fishticks met spinazie
Zaterdag: frietjesdag 😇
Zondag: vaak verwerking van de restjes of afhaal of diepvries (paella, pizza,...) Of verse soep met vers brood.

Terug
Bovenaan