Kruispunt den Doorn wegenwerken & gevaarlijke situatie

Hetgeen mij vooral stoort is dat er ondertussen ook werken gestart zijn op de elisabethlaan(aan de afgebroken bmw-garage) en het centrum van denderhoutem...
Dat laatste was een alternatief om rond ninove toch richting denderleeuw te rijden, kunnen ze dat nu echt niet beter inplannen :wtf:

Hetgeen mij vooral stoort is dat er ondertussen ook werken gestart zijn op de elisabethlaan(aan de afgebroken bmw-garage) en het centrum van denderhoutem...
Dat laatste was een alternatief om rond ninove toch richting denderleeuw te rijden, kunnen ze dat nu echt niet beter inplannen :wtf:

Serieus, is dat recent gestart? Ben er vorige week nog gepasseerd en toen waren er daar toch nog geen werken?

De werken zijn klaar en het is nog altijd levensgevaarlijk om daar over te steken als je van de Okegembaan komt en je naar Aalst moet. Hoe kan je dit veilig doen?

De werken zijn klaar en het is nog altijd levensgevaarlijk om daar over te steken als je van de Okegembaan komt en je naar Aalst moet. Hoe kan je dit veilig doen?
Is te zien van waar je komt? Moet je per sé in Okegem zijn?
In het spitsuur is dat een ramp en kan je daar lang staan.

Voor de rijstroken die ik gebruik, is het voor mij wel een verbetering maar dat stuk aan de okegembaan trekt inderdaad nog steeds op niets.

Easy. Aan Van Haren indraaien in de bocht voor de T en dan kan je 100m verder direct de expressweg op richting aalst.

Die dikke rode pijl is de levensgevaarlijke situatie die velen momenteel doen, alle rijstroken kruisen om op de Expressweg richting Aalst te geraken, maar wat ze eigenlijk moeten doen is de andere pijl volgen over Ring Oost en daar de N28 oprijden. Langs de Ring Oost kan je ook veilig richting Ninove centrum langs de Fernand Tavernestraat ipv ook daar weer 2 stroken te moeten kruisen om op de middelste voorsorteerstrook te gaan staan.

Q36GHgs.png
@Horse kijk, zo.

Terug
Bovenaan