Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kunst kopen is deel van mijn werk. Blijf weg van online platformen als kunstveiling.be of catawiki en ga naar galerijen, veilinghuizen en beurzen. Beschouw het als een culturele uitstap, niet als een winkelbezoek waarbij ge uzelf de druk oplegt om toch maar iets te kopen. Als ge verliefd wordt op een werk en de prijs is correct, zorg er dan altijd voor dat iemand die er iets van kent de staat controleert (zeker als het een werk is dat ouder is dan pakweg 10 jaar) om onaangename verrassingen te vermijden.Wil geen thread hijack doen maar kopen er hier mensen soms kunst? Ben op zoek naar een modern schilderij voor in mijn bureau te hangen maar kan door de bomen het bos niet echt meer zien. Kunstveiling.be is zowat de grootste denk ik.
"Je moet erop vallen" zegt men mij dan maar ik val er al jaren niet op.![]()
Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat de prijzen in galerijen en veilingen gewoon te duur zouden zijn voor mij. Ik heb geen 10k om aan een werk te spenderen bijvoorbeeld.
In Growth, Slimesunday demonstrates the process of censorship utilizing blockchain technology.
Each time Slimesunday experiences censorship, the event will trigger the piece to partially de-censor itself.
Gradually over months or years, the piece will transform as Slimesunday’s works are removed and banned by various platforms and institutions, counteracting the individual censorship events.
Growth is displayed on a Blackdove screen and connected to the blockchain through an Atomic Form caster. The NFT owner will receive the frame and caster. Smart contract created by Manifold.
Kunst kopen is deel van mijn werk.
Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat de prijzen in galerijen en veilingen gewoon te duur zouden zijn voor mij. Ik heb geen 10k om aan een werk te spenderen bijvoorbeeld.
Wat doe je dan juist van werk?
Onderzoek en documentatie voor aankoop en verkoop van kunst. Genre schatten op zolder.
Ben jij dan Matthias of Staf Coppens?![]()
Klinkt boeiend!

@utred omschreeft mijn job ooit als "zoals de slechteriken uit Indiana Jones" en dat was eigenlijk akelig accuraat.![]()

Ik ben geweest, was wel de moeite.Amai da's dan toch een merknaam die serieus doorgerekend wordt..
Ik wil al lang naar David Hockney in de Bozar gaan kijken, maar ik geraak er niet.. Iemand al geweest en die het de moeite vond ?