La Vuelta Ciclista a España 2021

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3366
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het heel lang spijtig gevonden dat Wuyts de VRT moet verlaten aan het einde van het seizoen, maar ik begin het toch minder en minder erg te vinden. Wat zit die deze Vuelta toch allemaal uit te kramen. Die heeft dus echt helemaal geen weet meer van wat er speelt in het peloton. Hij lijkt er een beetje zijn voeten aan te vegen, informeert zich helemaal niet meer.

Eerst beginnen zagen over dat Sivakov al op verre afstand staat, dat het toch maar zielig is dat iemand met zo een naam zoveel tijd verliest en nu zagen over dat Vanhoucke al op een halfuur staat. Helemaal niet doorhebbend dat beiden heren al 2x zwaar tegen de grond zijn gegaan in die massale valpartijen. Het is eigenlijk al knap dat die mannen nota bene twee dagen later alwaar in de vlucht van de dag zitten, net zoals Bardet.

Informeer u nu toch gewoon eens, zo moeilijk kan dat niet zijn, even op Twitter kijken, even uitslagen nakijken na de etappe en wat zoeken waarom bepaalde goede renners op afstand zijn binnen gekomen. Het is aan commentatoren om dat aan de kijkers uit te leggen, maar ze weten het zelf niet. De Cauwer kan het precies ook allemaal niets meer schelen.

Ik was altijd een grote Wuyts fan maar na dit seizoen ben ik toch blij dat hij stopt (ook al zie ik geen kwalitatieve vervanging). Hij hangt constant de betweter uit 🥱.

VRT pls... constant dat geswitch van post. Voor een domme persconferentie waar letterlijk 99,9% van de bevolking geen hol aan heeft.

Er is géén sleutelbeenbreuk vastgesteld bij Valverde. Alleen een beetje véél blikschade.
Dus al zeker géén fin de carrière. Had anders ook wel rot geweest zo te moeten stoppen.

Er is géén sleutelbeenbreuk vastgesteld bij Valverde. Alleen een beetje véél blikschade.
Dus al zeker géén fin de carrière. Had anders ook wel rot geweest zo te moeten stoppen.
Maar geeft wel op.

Op zijn leeftijd zal hij wel eens beginnen nadenken…

Maar geeft wel op.

Op zijn leeftijd zal hij wel eens beginnen nadenken…
Roglic moest uiteindelijk ook opgeven in de ronde van Frankrijk en hij had ook niks gebroken hé.

Update: De eerdere berichtgeving in de media, waren blijkbaar te positief. Valverde blijkt toch zijn sleutelbeen gebroken te hebben. :headshake:

Laatst bewerkt:
Ja uiteraard maar ik bedoelde eerder op het feit dat zo’n val in het hoofd kruipt en dat hij het mogelijks welletjes vindt.
Stoppen of doorgaan zal hij na 20 jaar carrière niet laten afhangen van één val, dan ook nog eens (fysiek gezien) niet eens zo'n zware val. Hij heeft ook al aangegeven in 2022 te willen koersen. Waarom zou je stoppen als je nog altijd harder fietst als 95% van het peloton?

Stoppen of doorgaan zal hij na 20 jaar carrière niet laten afhangen van één val, dan ook nog eens (fysiek gezien) niet eens zo'n zware val. Hij heeft ook al aangegeven in 2022 te willen koersen. Waarom zou je stoppen als je nog altijd harder fietst als 95% van het peloton?
Het kan wel verkeren als je op je 41e 'og eens de afgrond van dichtbij ziet.

Banala val mss wel, maar niet op de plaats waar hij viel, kan veel erger afgelopen zijn.

José was ook al aan het speculeren, time Will tell

Het kan wel verkeren als je op je 41e 'og eens de afgrond van dichtbij ziet.

Banala val mss wel, maar niet op de plaats waar hij viel, kan veel erger afgelopen zijn.

José was ook al aan het speculeren, time Will tell
Denk je dat echt? Valverde zijn leven is koersen, die laat zich niet zomaar uit zijn lood slaan hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan