GETHEZ
Well-known member
Ok, ik heb de vraag gekregen naar een laptop, niet te groot, maar wel voor schoolwerk op te kunnen doen (dus word , Excel, PowerPoint enzo). Daarbuiten moet het ook makkelijk zijn om te kunnen Netflixen, formaat moet dus makkelijk mee te nemen zijn dus 17 inch valt al af. Geen voorkeur voor merk, maar het moet wel iets degelijk zijn. Budget niet echt duidelijk maar super hoge ram enzo zijn in deze niet echt nodig.
Ik weet effe niet goed waar beginnen te zoeken dus misschien kunnen jullie mij verder helpen. Is er ook zoiets als chip tekorten bij laptops, of valt dit mee...
Qua harde schijf moet het toch een minimum zijn, maar 2TB is mss wat veel. En ik weet niet of dit mogelijk is, maar liefst de OS op een SSD, dat boot toch net altijd wat sneller op. Laat maar weten als jullie aan iets denken...
Alvast merci voor de reacties, Grtz
Ik weet effe niet goed waar beginnen te zoeken dus misschien kunnen jullie mij verder helpen. Is er ook zoiets als chip tekorten bij laptops, of valt dit mee...
Qua harde schijf moet het toch een minimum zijn, maar 2TB is mss wat veel. En ik weet niet of dit mogelijk is, maar liefst de OS op een SSD, dat boot toch net altijd wat sneller op. Laat maar weten als jullie aan iets denken...
Alvast merci voor de reacties, Grtz