Lego Masters 2025

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE
1737554435197.jpeg

LegoMasters komt terug op TV. Op 15 februari starten de afleveringen.

In LEGO MASTERS Out of the Box wordt alles anders. Acht duo’s van LEGO bouwers verlaten de veilige muren van de studio en duiken het echte leven in. Dit keer worden de opdrachten uitgevoerd op iconische locaties in België en Nederland, waar de omgeving deel uitmaakt van de uitdaging. Welk duo maakt het strafste LEGO werk in de echte wereld, nu de muren van de studio gesloopt zijn, en mag zich dit seizoen LEGO Master noemen?

Laatst bewerkt:
Vond het een hele leuke opdracht 😀
Ik vond het dan weer een zwakke eerste aflevering. Die mallen maken zeiden mij niets. Het resultaat in chocolade vond ik ook niet zo spectaculair.

Ik ga het volgende week nog een kans geven, maar ik vrees dat het gebrek aan een deftige brickshop het programma parten kan spelen.

Ik vond het dan weer een zwakke eerste aflevering. Die mallen maken zeiden mij niets. Het resultaat in chocolade vond ik ook niet zo spectaculair.

Ik ga het volgende week nog een kans geven, maar ik vrees dat het gebrek aan een deftige brickshop het programma parten kan spelen.
Volledig mee akkoord. Ik heb zeer veel kunnen doorspoelen

Ik geef toch ook nog steeds de voorkeur aan de Australische versie :)
Die en de US versie zijn eigenlijk de enige 2 die het waard zijn om te kijken. Als je die gezien hebt, valt het pas op hoe slecht en amateuristisch onze lego-masters is, zowel qua presentatie als qua skills van de kandidaten

Die en de US versie zijn eigenlijk de enige 2 die het waard zijn om te kijken. Als je die gezien hebt, valt het pas op hoe slecht en amateuristisch onze lego-masters is, zowel qua presentatie als qua skills van de kandidaten
Ah, leuke tip, en via elk platform kijk je die dan? Of gewoon via youtube?

De vorige afleveringen vond ik nog wel leuk, deze laatste was minder, al was het resultaat wel leuk bij sommigen. Heb het gevoel dat die moeder en zoon er precies in gehouden worden, altijd zeer zwak ivm rest maar toch doorgaan. En raar dat toevallig hun foto gekozen was als beste, zou er dan een ranking geweest zijn voor de andere foto's en kandidaten? De beoordeling bij zo'n opdrachten lijkt me toch ook soms wat willekeurig. Al waren alle foto's nog wel goed.

Terug
Bovenaan