Lenovo Legion 5 Pro (16ACH6H)

Einddatum + uur van de verkoop
04/11/2024 20:00

ttz-85

Member
iTrader: 100% (8/8)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
9070 Heusden
Hallo,

wegens upgrade naar een andere gaming laptop, verkoop ik mijn trouwe metgezel waarmee ik meer dan 2 jaar de wildste digitale avonturen heb beleefd!

Deze gaming laptop charmeert door zijn superieure bouwkwaliteit, prachtig kleurvast 16" scherm en potige hardware die nog steeds de laatste AAA-games kan draaien. Vergeet ook niet het ongeëvenaarde toetsenbord waar Lenovo - en meerbepaald de Thinkpad en bij uitbreiding Legion-serie - om gekend staan. Kortom, je ogen, handen en vooral je hart zullen je eeuwig dankbaar zijn!

Mooie bonus voor de toekomstige koper: ik heb een gezonde portie smetvrees! Hoezo bonus? Ik laat het je graag ontdekken als je de laptop komt bezichtigen, want de laptop is in ab-so-lute nieuwstaat. Je zal geen spatje, vlekje of krasje vinden op de koele metalen behuizing en ook het zachte oogstrelende scherm is behandeld zoals mijn andere technologische dierbaren: met de liefde en zorg vergelijkbaar met die van een ouder voor zijn kind.

Maar genoeg geleuterd, let's talk business. What you read is what you get:

- Display: 16" WQXGA (2560 x 1600 / 500 nits / 165 Hz)
- Toetsenbord: verlicht (wit / Azerty)
- Processor: AMD Ryzen7 5800H (8-core / 3,2 - 4,4 Ghz)
- Geheugen: 32 GB DDR4-3200
- Grafische kaart: Nvidia RTX3060 - 6GB
- Opslag: 1 TB SSD
- Wifi: Intel AX200 Wifi-card

De laptop is 2,5 jaar oud en komt met factuur (geen garantie meer). Op te halen en/of te bezichtigen in Heusden (Destelbergen).

Minimumprijs: €499
Meeneemprijs: €699

Staat ook te koop op 2dehands (hierzo) en Tweakers (hierzo).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan