Little Nightmares III

Verschijnt 10 oktober.

Wie digitaal pre-ordert kan nu al een remaster spelen van het origineel (komt normaalgezien pas op 10 oktober).
Al valt de Switch uit de boot bij deze actie.

Zou die ook op Nswitch beschikbaar zijn?
Inmiddels is er een hele FAQ.

Samenvatting specifiek voor Switch:
  • Little Nightmares 3 komt zowel naar de eerste Switch, als naar de Switch 2
  • Little Nightmares Enhanced logischerwijs enkel naar de Switch 2
  • geen pre-order bonus
  • geen gratis upgrade
Ook interessant:
  • Ook wie pre-ordert op PS4 en Xbox One, krijgt de Enhanced Edition, al is die uiteraard enkel speelbaar op PS5 of Series X/S.
  • In de game die je nu al kunt spelen, ontbreken de dlc-levels, die komen pas op 10 oktober en zijn betalend.
In oktober volgt nog een gratis upgrade naar de Enhanced Edition, voor zowel de game als de dlc-levels als je die digitaal al had (al valt ook daar de Switch uit de boot)

:crazy:

Demo is beschikbaar. Je save van de demo kan je niet naar de volledige versie omzetten blijkbaar.

This demo offers a 30-minute glimpse into the game’s tense, cinematic atmosphere. Navigate haunting environments, outsmart deadly traps, and survive a terrifying encounter with the Monster Baby, a grotesque inhabitant whose gaze can turn you to stone.

All progress in the demo is standalone and will not carry over into the full game.

Co-op weet ik dat dit er nog nooit geweest is maar had nu toch verwacht, nu het er wel is, dat het tenminste couch co-op ging kunnen

Ondertussen ook uitgespeeld.

Sfeer zit weer goed in elkaar net zoals de vorige 2 games. Enkele leuke chase-scenes, al vond ik de boss-fights wat tekort schietend. En wat nog meer tekort schoot, was de speelduur. Denk dat ik maar zo'n 5-6 uur over gedaan heb. Puzzels waren ook vrij eenvoudig en snel uit te pluizen.

Voor een spel dat 40 EUR kostte had ik wel iets meer verwacht. De eerste 2 games hadden elk een veel langere speelduur. Little Nightmares 3 is enorm braaf in vergelijking.

Ik las dat er een volledig ander team dan de eerste 2 games op dit derde deel gewerkt heeft, en dat is te merken. Ik zou het een 6,5/10 geven. Misschien dat de geplande DLC dat volgend jaar uitkomt de score kan verbeteren. Als het tenminste geen "cut content" is...

Ik las dat er een volledig ander team dan de eerste 2 games op dit derde deel gewerkt heeft, en dat is te merken.
Ja, Supermassive Games.
Tarsier Studios deed de eerste 2 games, maar die studio is overgekocht door Tencent, terwijl Bandai Namco eigenaar is van Little Nightmares. Bandai Namco heeft dus voor een nieuwe studio gezorgd.

Ben aan het overwegen om deze games binnenkort eens te spelen alle 3, maar zie dat je voor deze toch echt wel iets in co-op moet doen ( chapter samen spelen ). Zijn er mensen die de game ook, of nog hebben dan dat mogelijks eens willen samen doen?

Kan zijn dat dit niet voor de eerste 2 weken ofzo is, maar gewoon al eens polsen :)

Ben aan het overwegen om deze games binnenkort eens te spelen alle 3, maar zie dat je voor deze toch echt wel iets in co-op moet doen ( chapter samen spelen ). Zijn er mensen die de game ook, of nog hebben dan dat mogelijks eens willen samen doen?

Kan zijn dat dit niet voor de eerste 2 weken ofzo is, maar gewoon al eens polsen :)
Je kan dit spel perfect singleplayer spelen wi

Geen couch co-op is idd wel een zwaar gemiste kans. Moet technisch toch perfect haalbaar zijn?

Maar bij een online co-op zullen ze een extra exemplaar kunnen verkopen zeker?

Terug
Bovenaan