Bjorn
Well-known member
Good morning from Indonesia.
De afgelopen maanden heb ik heel erg weinig tijd gehad om aanwezig te zijn hier op het forum, laat staan om andere albums van de week te beluisteren en te becommentariëren. Een huwelijk en huwelijksreis organiseren kostten nu eenmaal tijd
Toch heb ik nog ergens een klein gaatje gevonden om mij album van de week te delen met jullie en beloof ik dat ik de andere op een meer rustig moment in zal halen. Anders dan de andere keren deze keer geen uren wikken en wegen en de platen kast overhoop halen om dingen te herbeluisteren. Geen tijd voor. Daarom val ik terug op een album dat me doorheen de jaren altijd heeft weten boeien en dat telkens bovenaan de jaarlijstjes te vinden is bij mijn meest afgespeelde nummers. Veel heb ik ook niet te zeggen over de artiest Little people (echte naam Laurent Clerc). Hij voelt zich thuis in het downtempo genre en haalt zijn mosterd in de vroegere hiphop en jazz. Het is niet iemand die zoals Bonobo, (waar men hem wel eens mee vergelijkt) het ene na het andere pareltje produced, maar op dit album valt alles voor mij wel mooi samen.
Laatst bewerkt: