Naar aanleiding van onderstaand artikel vraag ik mij af of jullie gaan stemmen op 13 oktober?
Voor het eerst geen opkomstplicht meer bij verkiezingen in Vlaanderen: gaan we massaal thuisblijven?
www.vrt.be
Ik ga alvast niet gaan stemmen. Enerzijds omdat ik moet gaan werken en ik mij daar niet speciaal ga voor vrijmaken en anderzijds omdat ik niets van politiek (laat staan lokale politiek) volg.
Voor het eerst geen opkomstplicht meer bij verkiezingen in Vlaanderen: gaan we massaal thuisblijven?
Gaan kiezers massaal thuisblijven nu er geen opkomstplicht meer geldt in Vlaanderen? | VRT NWS Nieuws
Bij de lokale verkiezingen van 13 oktober is het voor het eerst niet meer verplicht om je naar het stemhokje te begeven. Experts voorspellen dat tot 30 procent van de Vlamingen zijn stemrecht niet zal gebruiken volgende maand. Welke impact zal dat hebben op de resultaten?
Ik ga alvast niet gaan stemmen. Enerzijds omdat ik moet gaan werken en ik mij daar niet speciaal ga voor vrijmaken en anderzijds omdat ik niets van politiek (laat staan lokale politiek) volg.

.