Lords of the Fallen

Umbral ending voltooid. Umbral build was lastig in het begin en OP op het einde.

Heb LOTF nu 2x uitgespeeld, het is goed geweest. Laatste einde zoek ik online op.
Mijn mening blijft dezelfde; goede game maar net niet goed genoeg om een topper te zijn. Heb me de 2e playthrough vaak gestoord aan het lock-on systeem, om de een of andere reden wou dit niet altijd doen wat ik wou.

Umbral ending voltooid. Umbral build was lastig in het begin en OP op het einde.

Heb LOTF nu 2x uitgespeeld, het is goed geweest. Laatste einde zoek ik online op.
Mijn mening blijft dezelfde; goede game maar net niet goed genoeg om een topper te zijn. Heb me de 2e playthrough vaak gestoord aan het lock-on systeem, om de een of andere reden wou dit niet altijd doen wat ik wou.
Zot hoe meningen zo hard kunnen verschillen hé, voor mij was Lotf één van de beste dingen die ik in 2023 gespeeld heb, beter dan Lies, wat ik ook goed vond, maar toch iets ontbrak.

Edit: Blijkbaar is dat lock-on systeem gepatched overlaatst, en klagen er veel over sinds dan

Laatst bewerkt:
Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben :) zolang je niet zegt dat het meesterwerk Lies of P slecht is, is het goed. :LOL:

Ze hebben 4 systemen van lock-on voorzien maar er scheelt aan allemaal wel iets. Zou Elden Ring is moeten herspelen om te kijken wat From Software anders doet qua lock-on.

Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben :) zolang je niet zegt dat het meesterwerk Lies of P slecht is, is het goed. :LOL:

Ze hebben 4 systemen van lock-on voorzien maar er scheelt aan allemaal wel iets. Zou Elden Ring is moeten herspelen om te kijken wat From Software anders doet qua lock-on.
Zeker niet, Lies is heel goed zelfs, maar ik kreeg niet hetzelfde gevoel als bij Lords, dat echte 'Souls, desolate wereld', gevoel, wat ik bij Lord wel had.
En ook, die armors 🤩

Ik ook... misschien op deze manier dan wel de andere eindes eens doen. :D Weinig zin in de platinum trophy met al die spullen verzamelen maar de andere eindes zien dat wil ik wel nog doen.
Dit was echt nog eens een spel dat ik Platinum wou, gebeurt zelden, maar toen ik idd zag wat ge allemaal moet verzamelen ben ik afgehaakt.
Maar die andere eindes... echt wel.

Grote update met tal van nieuwigheden, waaronder zelfs een veelgevraagde jump-knop.

En voortaan kun je ook een vriend uitnodigen om gratis mee te spelen, ook al heeft die de game niet.

Following over 50 post-launch updates, Lords of the Fallen Version 2.0 marks the definitive edition of the dark fantasy action-RPG, adding numerous new features and improvements, including:
  • Shared-Progression Crossplay Co-Op: Both players now save all main story progress as long as they’re on the same ‘New Game’ and have defeated a similar number of main bosses within one. Both players retains all loot, 100% vigor, and can revive each other in all online sessions.
  • Free Friend’s Pass: Invite any friend to join your adventure in online co-op even if they don’t own the game. Friends keep loot and character progress, plus get full offline access to the tutorial and character creator
  • Revamped Combat & Movement: V2.0 adds smoother animations, better weapon response, refined lock-on, improved evasions, and new grievous strike prompts
  • Dedicated Jump Button: Jump anytime with a single button for improved platforming
  • Full Weapon Audio Overhaul: Feel every swing, parry and block like never before
  • Overhauled Character Creator: Create more lifelike characters with improved facial detail, body shapes, and visual fidelity
  • Modernized UI & HUD: Cleaner UI, optional HUD toggle, and dynamic HUD for immersive gameplay
  • Improved Tutorial Experience: Clearer instructions and a new in-game guidebook for easy reference
  • Umbral Lamp Guidance: Lamp can now highlight the path to your next vestige, helping you navigate Mournstead

Holy sh... Volledige combat revamp + UI.. + ... Dat geeft precies wel zin om een derde playthrough te starten. Heb deze altijd een net niet top Souls game gevonden, dat kan precies nu wel veranderen.

Ola, misschien ook nog eens een playthrough doen.
Vond dit een enorm vermakelijke soulslike, met veel plezier uitgespeeld :D

Setting & seamless co-op spreekt me wel aan!
Hoe moeilijk is deze game in vergelijking met Dark Souls, aan te raden voor een souls-newbie?

Heb hem in het weekend aangeschaft. Was maar 20 euro op steam dus kon het niet laten liggen.
Eerste indruk is goed. Draait wel niet super vlot op mijn pc precies, dat is dan de eerste game die ik niet alles op full kan spelen :cry:

Ben nog niet zo ver (skyrest of iets denk ik? Eerste "echte" (Pieta) boss vermoed ik, daar net verslagen), maar voorlopig is het precies niet zo moeilijk.
Combat is wel leuk moet ik zeggen.

Ook veel exploring mogelijk, zeker met heel dat umbral gebeuren.

Gisteren in mijn souls search Lords of the fallen ps5 toch maar is opgestart. Had Dark Souls 1 en 2 ook al opgestart afgelopen week maar 1 kende ik nog te goed dus was te easy, 2 frustrerend met hoeveel ik terug moest opzoeken en de trage progressie, heb precies minder geduld als vroeger.

Soit, Lords of the fallen dus, het voelt wel oke, de lamp voelt wat raar aan en beetje verwarrend? Qua gameplay mss te makkelijke de eerste uren?
Moet ook wel toegeven dat ik letterlijk in slaap ben gevallen, werd wakker toen ik tegen een muur aant bumpen was. We zullen het op de ziekte steken want het was 8 uur 's avonds 😅

Ga het nog wel meer kans geven, maar nog niet volledig overtuigd.

Gisteren in mijn souls search Lords of the fallen ps5 toch maar is opgestart. Had Dark Souls 1 en 2 ook al opgestart afgelopen week maar 1 kende ik nog te goed dus was te easy, 2 frustrerend met hoeveel ik terug moest opzoeken en de trage progressie, heb precies minder geduld als vroeger.

Soit, Lords of the fallen dus, het voelt wel oke, de lamp voelt wat raar aan en beetje verwarrend? Qua gameplay mss te makkelijke de eerste uren?
Moet ook wel toegeven dat ik letterlijk in slaap ben gevallen, werd wakker toen ik tegen een muur aant bumpen was. We zullen het op de ziekte steken want het was 8 uur 's avonds 😅

Ga het nog wel meer kans geven, maar nog niet volledig overtuigd.
Vind dit echt zot, dit spel heeft mijn Souls itch meer gekrabt dan eender welk spel de laatste jaren. Ik kijk echt énorm uit naar den 2

Vind dit echt zot, dit spel heeft mijn Souls itch meer gekrabt dan eender welk spel de laatste jaren. Ik kijk echt énorm uit naar den 2
Idem hier.
Vond het echt een goede souls game en die dubbele wereld was tof om te verkennen.
Enkel die eerste baas die gaf performance problemen maar verder gewoon een goed spel geweest voor mij.

Idem hier.
Vond het echt een goede souls game en die dubbele wereld was tof om te verkennen.
Enkel die eerste baas die gaf performance problemen maar verder gewoon een goed spel geweest voor mij.
Pieta hé? Vond ik ook ja, daar kreeg ik eerst het gevoel van een B-game te zijn, maar eens je daar voorbij bent
Hebt gij de updated versie nog gespeeld? Is er veel veranderd?

Terug
Bovenaan