Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer ge nen Exalt krijgt <3 hahaPrecies nooit PoE gespeeld xD

Lol, nog veel meer questen xDHier eindelijk level 50Het spel kan beginnen!
Eerst maar eens een guide lezen wat ik nu moet doen![]()
Idd material islands zijn eenmalig.Heb mijn powerpass gebruikt op een Soulfist. Boeiend of ze een DBZ-kloon zijn, wat is ie fun om te spelen.
Voor het verzamelen van T1 mats, de islands-run (zie speedrun guide op maxroll) is eenmalig per account zeker?![]()
BlijkbaarLol, nog veel meer questen xD
De endgame begint imo pas in T3.
.Idd material islands zijn eenmalig.
Je kan die toren clearen op een alt, dat geeft veel mats. Verder ook gewoon chaos dungeon, guardian, abyss, dailies, weeklies, weekly vendors + andere alts om mats te sharen...
Als je geduld hebt kan je ook gewoon uw mats opsparen en niet meer honen. Later deze maand komt die nieuwe raid uit en wordt T1 en T2 honing chances zwaar gebuffed naar 100% en zelfs 2 levels per keer :') Iedereen in T3.....
Ik zit zelf op 1350 en nu zit ik gewoon vast. 15% chance per item met een maximum van 30%.
Het wordt in ieder geval nog veel erger. Uiteindelijk gaan we op 1% chance zitten in de "finale endgame".

Tzijn vooral die 4e bosses die altijd wel iets moeilijker zijn.
Paladin is echt zot goe! Altijd blij als er ene in m’n party zit.
Kweet wel niet vanaf wanneer die buffs live zijn. Normaal deze maand.

Is er ergens een goeie guide voor builds?
Voor mijn sorcerer vind ik er verschillende maar ze spreken elkaar allemaal tegen ..
258 skillpoints en heb juist Doomsday unlocked.
Of gewoon spelen met de skils dat ik graag gebruik?