Lost Ark

Lost Ark

Maat en ik zitten op moonkeep, momenteel vind ik er niets speciaal aan eerlijk gezegd nuja nog maar 2 uur gespeeld maar is super makkelijk tot nu toe

Het levelen tot level 50 is eigenlijk gewoon een tutorial. :p (en tot level 50 kan je op 8u doen blijkbaar :unsure: )
Verhaal op zich is niet super boeiend, wel een paar toffe scenes. Het zijn vooral de dungeons die wel leuk spelen.

Het levelen tot level 50 is eigenlijk gewoon een tutorial. :p (en tot level 50 kan je op 8u doen blijkbaar :unsure: )
Verhaal op zich is niet super boeiend, wel een paar toffe scenes. Het zijn vooral de dungeons die wel leuk spelen.

Dafuq, heb al zo'n 25 uur in totaal en mn char is nog maar lvl44. Sommige cutscenes laat ik wel uitspelen, maar azo ne groot verschil kan dat niet maken.

Ja, die 8u zal wel record geweest zijn :D Als je enkel die main quests doet zonder de extra quests zal het voor normale mensen 15-20u zijn wat ik hier lees op internet.

Daar zal het verschil dan wel in zitten. :D Die extra quests doe ik ook, nogal lastig ze te negeren. Als ik aan mijn alt begin (hoogstwaarschijnlijk Soulfist, anders Wardancer) zal ik eens enkel mainquest doen.

Heb het gevoel dat de laatste 6 levels naar 50 toe wat trager gaan.

Ja, die 8u zal wel record geweest zijn :D Als je enkel die main quests doet zonder de extra quests zal het voor normale mensen 15-20u zijn wat ik hier lees op internet.
Well... Ik heb ook een pala op 50 op 8 uur tijd.. Maar da was me knowledge transfer.

Vraag me af of die manne ant trolle ware en da bedoelde XD

Queue... dat woord bestaat nog niet op EU West. :D

EDIT: Ik zie voor het eerst nu een Busy-status voor Moonkeep. Gelukkig nog niet voor Stonehearth, waar ik zit.

Queue... dat woord bestaat nog niet op EU West. :D

EDIT: Ik zie voor het eerst nu een Busy-status voor Moonkeep. Gelukkig nog niet voor Stonehearth, waar ik zit.
Ja als ze 7 dagen na release pas een nieuwe regio bijmaken dan gaan er ook geen ques op zitten, sinds dat bijna iedereen op EU Central zit met zijn vrienden en al serieus er tijd in hebben geïnvesteerd.
Iemand die al Tier 2 gear heeft gaat niet effe naar EU west transferen. en dan moet je nog 3 dagen headstart ook bijrekenen.
Ze hadden voor EU al van in het begin 2 regio's moeten maken gelijk voor America US East en US West, daar zitten dus totaal geen ques. terwijl EU meer spelers had al van het begin.

Ja als ze 7 dagen na release pas een nieuwe regio bijmaken dan gaan er ook geen ques op zitten, sinds dat bijna iedereen op EU Central zit met zijn vrienden en al serieus er tijd in hebben geïnvesteerd.
Iemand die al Tier 2 gear heeft gaat niet effe naar EU west transferen. en dan moet je nog 3 dagen headstart ook bijrekenen.
Ze hadden voor EU al van in het begin 2 regio's moeten maken gelijk voor America US East en US West, daar zitten dus totaal geen ques. terwijl EU meer spelers had al van het begin.

Wat nog onnozeler is, is dat ze na zoveel jaar nog steeds geen server transfer geimplementeerd hebben. Maar mocht EU Central nooit problemen hebben met gigantische queues, had mijn char op Sceptrum al verder gezeten en zou ik de overstap waarschijnlijk ook niet gemaakt hebben.

Wat nog onnozeler is, is dat ze na zoveel jaar nog steeds geen server transfer geimplementeerd hebben. Maar mocht EU Central nooit problemen hebben met gigantische queues, had mijn char op Sceptrum al verder gezeten en zou ik de overstap waarschijnlijk ook niet gemaakt hebben.
Ghoh ni echt he. Ge moet rekening houde me het feit da korea en rusland samen eigenlijk minder dan 500 000 man heeft. Die hebben altijd meer dan genoeg servers gehad enal.

De manier van transfers momenteel is naart schijnt gewoon via manuele aanpassingen. Dus de staff zelf da die characters overzetten een voor een during ne maintenance.

In eerste weekend da het hier int westen is uitgekomen was da dus 3 keer grotere playerbase in totaal dan da er in die gebieden al bestond tesamen :p

de grootste kloterij is en was gewoon het feit da ze van int begin weer ni hebben nagedacht, net zoals me New World.

Da komt ervan als ge voor Europa geen team hebt da mee denkt

Europe Queues​

We know that players are still experiencing long queues in Europe. The Europe Central region is at capacity and unfortunately there is no way to increase the number of players per world in Europe Central. Adding more servers is not possible based on the complexity of all the systems that need to work together.
Due to not being able to continue expanding Europe Central capacity, we quickly spun up Europe West. This is an appealing option for new players or for players who have not significantly progressed on Europe Central. We also provided a second variation of the Founders Packs to all users who purchased them in order to make switching servers more viable.

Server Transfer Functionality​

We definitely hear the request for server transfer functionality and have thoroughly investigated our options. This instant functionality does not currently exist in Lost Ark. This service just rolled out in Korea and is a weekly batch process that requires maintenance to run. It also does not support cross region functionality. Therefore, unfortunately, it is not a viable option at this point for the western version— but we will not rest until we’ve exhausted all options.

Komt dus niet goed met EUC, wachten tot mensen stoppen met spelen of toch de sprong maken naar EUW.
Zie online veel gezeik over AGS maar Smilegate heeft hier zeker een groot hand in de problemen.

Nog een paar dagen tot Elden ring, guild wars 2 expansion. :unsure: Hopelijk dat daarmee wat druk van de ketel gaat.

Vraag me af of ze anders geen boosts kunnen aanbieden. Afaik kunnen ze wel traceren hoe ver je zit met 1 bepaalde char, bv. lvl50 char betekent dat je een lvl50 boost heb die je kan gebruiken op een andere server.

Anyway, net Changyun afgewerkt en 49 gedinged, de eindsprint is begonnen. :) 1m exp to go. :D

Da's ook wel een flink minpunt aan hun kant dan en gaan ze nog lange tijd kritiek over hen heen krijgen daarvoor.

En ben eindelijk level 50. :D Tortoyk en Anikka voelde wat traag aan, maar eenmaal op Arthetine ging het weer een stuk sneller. Alleen niet zeker wat ik nu moet doen, gewoon verder gaan met main quest?

Daarnaast ook geleerd via reddit dat je de class distribution van je server kan zien. Maak je char aan (bv. Warrior), ga ingame. Ga class tester, eindig het testen en dan ben je bij de laatste stap om je class definitief te selecteren, daar is een groene uitroepteken die toont wat de percentage is van de class op je server. Voor mij, op Stonehearth zijn 37% van de Warriors Paladins. Da's toch een stuk meer dan gedacht, benieuwd hoe gewild ik dan wel ga zijn. Uiteraard moet ik eerst betere gear verwerven en mijn skills goed hanteren.

stom dat er geen server switch is, nu moet je in de avond +-2u vooraf inloggen.
Zondag om 17u was er ook een queue van 8k op Sien.

Terug
Bovenaan