Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op wa ilvl?Echt om zot van te worden hoe m’n honings enkel nog lukken als ik 100% artisan heb.
Zelfs met full materials had ik enkele 35% kansen gedaan, alles blijft gwn falen.
Zit op 177 fails.
1361Op wa ilvl?
Ik zit op 1336.36 met een kleine 76 fails, denk da da zelfs account wide is
Nu ik ben wel ni bezig me honing buite me bound mats. Al de rest verkoop ik gewoon.
Zit nu op mooie 21k gold
Yeah ok, da's begrijpelijk dan da ge wel wa issues hebt. Ik wacht wel nog een paar weken en dan koop ik me het gold dak er nu aan verdien de mats cheaper

Doe je geen guardian raids of die tower? daar kan je alleen die % HP potions gebruiken.Die elemental potions maak ik ook niet hoor. Ben ondertussen +1300 en ik gebruik nog steeds enkel de blauwe versie.
Op mijn chars die onder pakweg 600 itemlevel zijn gebruik ik zelfs enkel de groene versies.
Als ik eens aan Argos geraak zal ik wellicht wel de paarse gebruiken, maar enkel voor die encounter voorlopig.
Jawel maar jij doelt met die elementals toch op de paarse (epic) versie? = 60% https://lostarkcodex.com/us/item/101063/Doe je geen guardian raids of die tower? daar kan je alleen die % HP potions gebruiken.

That's when you get altsDiene Lost Ark subreddit is behoorlijk toxic geworden se, ik ga ervan weg blijven.
Da gezegd zijnde ben ik ingame wa aan het vasthangen. Mats farmen duurt lang, zit nu op 1060 en aan dit tempo gaat het een maand duren om genoeg te farmen voor 1080, ik moet wat meer moeite doen maar te weinig tijd.![]()

Denk dat da die skins zijn da ze aan de koreanen week of twee geleden gegeven hebben omdat de EU/NA launch zo populair was. Ze gingen iets nieuw doen als 100k man het zou spelen.. Yeah xD
Maar tis wel tof natuurlijk. Although da geeft gewoon die weners op Reddit ook wss het gevoel van "kijk het werkt" dus het gaat ni beter worde me die subreddit
That's when you get alts
Als ge die post bekijkt bijvoorbeeld van het team vinden ze het raar dat niemand met altjes speelt. Het spel is letterlijk bedoelt da ge alts gebruikt om van u alt naar u main te funnele. Waardoor zij iet hebben van "ow, da's normaal da ge issues hebt als ge da ni doet"
Maar denk dat mensen da nog ni echt snappen.
Ik als Altaholic vind da anders wel zalige manier van werken
Mijn berserker zit waarschijnlijk dit weekend in T2 misschien vandaag zelfs al alsk de grand prix en merchants enal uitkoop en alles naar hem stuur ^^

Door gewoon meer te spelen als je er de tijd voor hebt.Maar hoe gear ik mijn alts dan...![]()