Lost Ark

Lost Ark

eens een goei avondje gehad
wapen van 14 naar 16 gebracht in 2 taps, andere gear ook naar 14 gebracht ... zit nu op 1425
gate 1 van valtan neergehaald met een pug zonder supports ^^

Kheb nu wel ne Paladin da ik vaak ga proberen spelen maar ik blijf Wardancer de zaligste class vinden xD

Mss moet ik gewoon maar eens een Scrapper boosten… dat zal mij wss ook wel liggen. Alle alts die ik “zeker ging spelen” zijn nu gwn Lopang alts xD

Ben nu al een week en half 1415+ (sinds daarstrak 1419.3) en valtan nog ni eens geprobeerd. Als ik lees da mensen daar uren en uren aan bezig zijn, kheb daar gewoon geen goesting in in zoveel wipes me randoms xD

Argos P3 daarstraks wel eindelijk is nekeer gecleared, da's echt een kut fight. Ni omda ze moeilijk is, maar veel te veel flashy stuff opt scherm

Kheb ook het gevoel, da ondanks da mijn GS goe gegeared is, en de juiste engravings heeft 3/3/3/1 (want peacekeeper moet ge ma 1 van hebben) da ik echt shit dps doe, en mijn rotation ist ni want soms doe i kdan is nekeer kei goe maar int algemeen not so much. Wel spijtig. Lijkt da mijn 1370 berserker soms zelfs beter is :p

If only it didn't take so long to get higher. Kzou van mijn paladin mijn nieuwe main maken, veel toffer en meer relaxed om te spelen :p

goh, je moet wel beetje sjans hebben met de groep waarin je komt
verleden week zat ik in een semi guild groep en na 4 pogingen was phase1 van valtan down
daarnet ook nog es alle phases van argos gedaan, allemaal oneshotted
ik kijk persoonlijk niet naar dps ... ik heb zelf niet de bis engravings voor berserker, want als ik bis zou willen gaan dan is dat 4-5k per accessory ... necks gaan aan 60k .. dus big pass ^^
1426 atm ... hopelijk binnenkort weap op +17 want die zit alweer aan 60% fails :/

hmm meer en meer eu server beginnen ook als "busy" te staan ..
als er queues komen door bots, dan stopt het voor mij .. snap echt niet dat ze die bots niet kunnen tegenhouden ..
800k simultane spelers paar uur geleden, waarvan prolly 600k bots? belachelijk gewoon

Ik heb mijn weapon onetapped van 20 naar 21 haha.
sjansaard, niet vergeten dat je moet stoppen op 21.
bij gear van brelshasa (whatever the name) zal je hierdoor het hoogste kunnen upgraden.. (toch volgens een youtube video van zealsambition)

Laatst bewerkt:
Goh hij legt uit dat het onnozel is om nu verder te honen omdat het superduur zou worden en de winst bij upgrade naar brelshaza dan "minder groot" is dan als je van 21 komt, maar op zich maakt het niet uit ze.

Ik heb paar momenten wat mokoko's zitten farmen en holy shit lol ge komt echt enkel bots tegen xd

komt enkel en alleen omdat er een gold tekort is, mensen willen geen 4 of 5 alts spelen en elke week die dungeons farmen.
Die daily quests zijn meestal binnen de 2 dagen gecomplete voor die Una chests, koop je die grote chest is het meestal 1k gold en soms krijg je die grote drop van 10k maar ja, ik heb dat 1 keer gekregen sinds release.
Dus ja spelers gaan liever gold kopen omdat dat nog eigenlijk cheaper is dan de eigen gold shop dat ze in het spel hebben.

Dunno ze maar ik denk dat ze gewoon een manier moeten voorzien waar je gemakkelijk gold kunt verdienen, mensen kopen geen gold meer van de botters, botters stoppen. Maar ja daarmee schieten ze in hun eigen voet als ze meer gold aan de spelers geven wordt er minder via de cash shop verkocht...

het is wel een feit, via ingame shop krijg je voor 100 euro 30k gold .. via rmt sites krijg je tegenwoord voor 100 euro al 120k gold ofzo...
dus de ingame shop is eigenlijk een rip off momenteel ..

feit dat ze gold van abyss dungeons voor +1415 chars niet meer toelaten is gewoon onnozel ..
meeste zitten dan te zeggen 'in korea is het ook zo', maar die vergeten dat ze dat in korea pas hebben geblokkeerd wanneer de clown legion raid uitkwam... daar zijn we totaal nog niet, maar toch is het al geblokkeerd ..
+ in korea hebben ze een pak meer wekelijkse content met gold rewards dan dat wij hebben

amazon is er gewoon een new world 2 van aan het maken. 0,0 feedback op hun forums want het is "weekend" of "maandag is het special monday dus dan werken wij niet" ... de juni roadmap is er nog altijd niet en morgen is het al juni..
triestig gewoon, wordt tijd dat ik terugkeer naar mijn ps5 die stof staat te happen ^^

het is wel een feit, via ingame shop krijg je voor 100 euro 30k gold .. via rmt sites krijg je tegenwoord voor 100 euro al 120k gold ofzo...
dus de ingame shop is eigenlijk een rip off momenteel ..

feit dat ze gold van abyss dungeons voor +1415 chars niet meer toelaten is gewoon onnozel ..
meeste zitten dan te zeggen 'in korea is het ook zo', maar die vergeten dat ze dat in korea pas hebben geblokkeerd wanneer de clown legion raid uitkwam... daar zijn we totaal nog niet, maar toch is het al geblokkeerd ..
+ in korea hebben ze een pak meer wekelijkse content met gold rewards dan dat wij hebben

amazon is er gewoon een new world 2 van aan het maken. 0,0 feedback op hun forums want het is "weekend" of "maandag is het special monday dus dan werken wij niet" ... de juni roadmap is er nog altijd niet en morgen is het al juni..
triestig gewoon, wordt tijd dat ik terugkeer naar mijn ps5 die stof staat te happen ^^
Gisteren was het bij US memorial day das een feestdag is niet "special" lol
Roxy heeft op LA forums gezegd dat de roadmap deze week komt.

Maar die gold rewards enzo klopt idd tis idd een zwaar contrast met Korea op dat gebied.

Ghoh kweet ni, ik zit nu terug op 30k en das puur door relics enzo. Dus das wel nice.

Maar tis wel enorm bot probleem.

Kheb nu ook net ondervonden hoe klote pheons zijn, heb mijn shadowhunter zen accessories gefixed en die van men berserker ook, 100 pheons in de store kosten 800 blue crystals.. Duur grapje. Enorm duur.

Yeah die pheons zijn echt een idioot systeem…
Dunno of ik dit ga blijven spelen de honing steekt mij al tegen, niet echt een deftig manier om gold te krijgen, pheons om uw alts te gearen. Dunno man. Het is een goed spel daar niet van.

Ghoh ja, ik snap da wel. Ik vind da ni echt erg om daar paar honderd euro naar te smijten, kheb al bijna meer uren hier in op paar maand dan da ik in een paar jaar op eso heb gestoken. Dus voor mij is da van "eh whatever" als ik daar nu 100 euro de maand aan geef, of aan ander games. I don't really care :p

Ma ksnap wel da voor sommige mensen da anders ligt. En da honing idd klote is.

Mijn aura is binne 10 dagen op, dan ga ik ook is ne nieuwe moeten kopen.
Kvin het vooral spijtig da ik te weinig volk ken da speelt, en da zoveel man het na een week of twee het al had opgegeven. Maar tis ni voor iedereen :p

het probleem is vooral dat je 100 euro niet naar waarde wordt geschat.
via officiele weg krijg je 3 keer minder waar voor je geld dan dat je op een niet offiële manier je gold koopt..
dat het iets scheelt is normaal, maar 3 keer minder? nah ...

via officiele weg krijg je 3 keer minder waar voor je geld dan dat je op een niet offiële manier je gold koopt..
nyeah maar dan moet ge het nog willen riskeren om het via de niet zo officiele weg te doen.

Kweet ni ze maar ik vertrouw da ni echt xD nog nooit gedaan ook ni bij iets gewoon omda ik het ni vertrouw :p

Ik heb ook al een paar weken niet meer gespeeld, maar ik had al jaar op de RU servers gespeeld ook.
En daar werd veel royaler gedaan met extra beloningen via allerlei belonings systemen.
Verschil in progress was enorm op de RU servers, ivm de eu versie.

Nu kan ik gewoon niet bijbenen, of ik zou nog enkel nog lost ark moeten spelen, en daar al mijn vrije tijd mee opvullen.

Laatst bewerkt:
Ghoh ja, ik snap da wel. Ik vind da ni echt erg om daar paar honderd euro naar te smijten, kheb al bijna meer uren hier in op paar maand dan da ik in een paar jaar op eso heb gestoken. Dus voor mij is da van "eh whatever" als ik daar nu 100 euro de maand aan geef, of aan ander games. I don't really care :p

Ma ksnap wel da voor sommige mensen da anders ligt. En da honing idd klote is.

Mijn aura is binne 10 dagen op, dan ga ik ook is ne nieuwe moeten kopen.
Kvin het vooral spijtig da ik te weinig volk ken da speelt, en da zoveel man het na een week of twee het al had opgegeven. Maar tis ni voor iedereen :p
Ik heb geen probleem met geld te spenderen aan een game.
ik heb toch elke maand iets van een 1000 euro minstens over lol maar langs de andere kant vind ik het belachelijk om geld in te stoppen in iets "digitaals" waar je eigenlijk niets mee bent het zit vooral in mijn kop maar langs de andere kant is het ook niet cheap als je ziet dat de top streamers er iets van 5-6k hebben uitgegeven dat is een beetje erover.
Die gold prijs wordt bepaald door de markt omdat er zo weinig gold in omloop is dacht ik, dunno die Zeals had dat ne keer uitgelegd ben het vergeten.
In korea krijg je veel meer gold voor 100 dollar. dusja.
Ik kom bijna niet op de officiele LA forums maar wordt daar over gold geklaagd want als er geen volk klaagt gaat er ook niets veranderen...
Ik heb ook al een paar weken niet meer gespeeld, maar ik had al anderhalf jaar op de RU servers gespeeld ook.
En daar werd veel royaler gedaan met extra beloningen via allerlei belonings systemen.
Verschil in progress was enorm op de RU servers, ivm de eu versie.

Nu kan ik gewoon niet bijbenen, of ik zou nog enkel nog lost ark moeten spelen, en daar al mijn vrije tijd mee opvullen.
Klopt ook heb een paar YT video's gezien van een Rus die LA speelde en inderdaad hij zegt ook dat de EU versie een serieuze downgrade is van RU en KR versie.
Veel minder gold verdienmogelijkheden ook minder mats bijna alles is minder in vergelijking met KR en RU versie, ik wil zijn YT video's wel linken als nog meer mensen het willen zien.

Ja ma das ook omda in KR & RU ge gewoon veel meer content hebt momenteel ook.

Ik heb echt geen enkel issue me gold verdiene en ik doe amper moeite. Speel ocharme maar 2 characters op nen dag meestal :p kheb van de meeste die zijn allemaal fully rested omda ik gewoon geen goesting heb om er een job van te maken.

Kvond die naruni race wel een super toffe event, en die vorige challenge guardian was ook nog wel nice, den huidige is wa minder. En die kip, meh, veel minder shit da ge ervan krijgt.

Maar alsk me ni vergis ist in KR en RU back to back zo'n dingen en hier gaat het wa trager. Tis ook nog maar paar maand oud en iedereen verwacht zelfde als da ge in de ander twee hebt terwijl da ook jaren geduurd heeft.

Het enige spijtige vindk gewoon wel da ze ni leren uit de fouten da ze hebben gemaakt in de ander regios en exact dezelfde maken hier.

Terug
Bovenaan