Lost Ark

Lost Ark

op de officiële forums wordt over alles geklaagd, dont worry
het enigste dat je daar ziet is "lost ark is dead" draadjes ^^

Ja ma das ook omda in KR & RU ge gewoon veel meer content hebt momenteel ook.

Ik heb echt geen enkel issue me gold verdiene en ik doe amper moeite. Speel ocharme maar 2 characters op nen dag meestal :p kheb van de meeste die zijn allemaal fully rested omda ik gewoon geen goesting heb om er een job van te maken.

Kvond die naruni race wel een super toffe event, en die vorige challenge guardian was ook nog wel nice, den huidige is wa minder. En die kip, meh, veel minder shit da ge ervan krijgt.

Maar alsk me ni vergis ist in KR en RU back to back zo'n dingen en hier gaat het wa trager. Tis ook nog maar paar maand oud en iedereen verwacht zelfde als da ge in de ander twee hebt terwijl da ook jaren geduurd heeft.

Het enige spijtige vindk gewoon wel da ze ni leren uit de fouten da ze hebben gemaakt in de ander regios en exact dezelfde maken hier.
Klopt niet, Die Rus die de YT video's maakt maakt op zo'n video de vergelijking tussen de release van RU en EU op de release van RU toen Valtan werd gereleased was er veel meer mogelijkheid om gold de verdienen dan hetgene wat wij krijgen in EU.

Ook in KR versies met elk nieuwe release van content waren er verschillende mogelijkheden om gold te verdienen.
Ze hebben gewoon geleerd van hun "fouten" en gezien dat ze te veel gold gaven bij vorige versies en ze laten nu bij westerse versies die gold rewards uit om ons gewoon te laten betalen voor gold.

Klopt niet, Die Rus die de YT video's maakt maakt op zo'n video de vergelijking tussen de release van RU en EU op de release van RU toen Valtan werd gereleased was er veel meer mogelijkheid om gold de verdienen dan hetgene wat wij krijgen in EU.

Ook in KR versies met elk nieuwe release van content waren er verschillende mogelijkheden om gold te verdienen.
Ze hebben gewoon geleerd van hun "fouten" en gezien dat ze te veel gold gaven bij vorige versies en ze laten nu bij westerse versies die gold rewards uit om ons gewoon te laten betalen voor gold.
That's just silly, ik heb nu op 1 dag 15k verdient door gewoon te spelen en da zonder de abyssals... Ik zit op 37.5k gold momenteel en tis ni da ik het voor iets anders nodig heb dan mijn honing momenteel. Bedoel hiermee de gold cost per level en ni mats kopen want daar hou ik me enkel mee bezig als ik ant rage ben voor ne bepaalde level te hale :p

Op het moment dat ik ben beginnen spelen op RU was Argos nog niet eens uit ... dus meer content was niet echt de reden volgens mij.

Maar wel toch veel meer extra rewards.

Ze hebben daar ook wel hun portie (server?) miserie gehad en veel russen hebben het laten afweten op moment dat ik het spel leerde kennen.
Ik weet zelf ook niet zeker wat de echte reden was dat velen het daar toen lieten afweten.
Dus misschien was dat eerder de reden voor de vele extra's.

Argos RU was pas maart 2021 - Timeline RU:

Laatst bewerkt:
Gohja als ge echt efficient probeert te spelen dan moet gold wel geen probleem zijn toch. Ne maat van mij heeft eergisteren nog een relic stuk jewelry verkocht voor 59k lol. Denk dat die al rond de 100k gold zat. Die koopt geen mats, speelt gewoon 2-3 chars en zit op 1445 op z'n main en 1400+ op z'n hoogste alt, denk dat hij nog wat andere rond 1370 heeft ook.

In principe is er ook geen enkele reden om Valtan of Vykas te "moeten" doen op week 1 uiteraard, als Vykas laatste week juni uitkomt vind ik dat wel goeie timing op zich... Tegen die tijd moet je toch echt wel véél mats kunnen grinden hebben om tot 1460 te geraken.

Allemaal relatief in vergelijking met de tijd die je kan spenderen aan het spel he.
Ik zie vooral dat mensen die zeggen dat het geen probleem is er heel veel uren insteken.

Ik speelde nochtans maar even veel/weinig op de RU versie als nu op de EU versie, maar heb op al die tijd nooit echt het gevoel gehad dat ik tegen een wall liep.
Ofwel had ik veel meer geluk in de RU versie maar ook die upgrades failden minder als nu op de EU versie.

Kweet niet hoeveel uren jullie er al insteken hebben, maar ik heb +- 300 uren volgens steam op +- 3.5 maand en vind dat nu toch ook niet extreem weinig.
En uiteindelijk nog maar 1 char goed in tier 3 op die tijdspanne.

Op de Ru versie had ik iets meer dan 600 uren denk ik maar wel 4 chars op hoogste tier.
(argos, ik ben gestopt op RU september 21, dus nog voor clownraid)

Laatst bewerkt:
Ik zit aan 817.4 uren volgens steam xD

Maar wel rekening houden da in de eerste 2 weken daar al 100 uur stond gewoon door queus

Ik speel wel enorm veel.

momenteel ist 1420, 1394, 1370, 1340, 1340, 1340, 512, 470

Maar ik speel nu maar 2 maximum 3 characters per dag. Ik heb een bard(1340) staan die bvb al 2 weken fully rested staat gewoon omda ik da zo een kut class vind

Heb mijn sorc, de laagste in T1 die ik eigenlijk naar T3 wil doen maar ik wil ni door T2 gaan dus die gaat ook nog blijven staan tot ik iets kan kopen (of krijgen) voor naar punika te booste.

Of gewoon zien da ik genoeg shards enzo kan krijgen voor makkelijk door te pushen maar meh.

Wil destroyer ook eindelijk eens proberen maar die T1/T2 grind ZUIGT

In de zomer krijgen we een Punika powerpass :)
Er komen ook nog express events, dus tja, eventueel wacht je daar gewoon op.

En ja het klopt wel dat je veel moet spelen... Heb gisteren maar kort kunnen spelen en moest nog vanalles doen... Nog weekly boss rush / cube op m'n scrapper, chaos dungs op m'n "2 belangrijkste" chars gedaan, heb nog snel hardmode dungeons gedaan op m'n scrapper ook.
Uiteindelijk had ik niet veel tijd meer over, dus op m'n main al geen guardians kunnen doen, maja, heb dan wel een stuk rested dus op zich is dat systeem nog wel goed. Ik heb ook veel chars die gewoon full rested staan tja.... Echt geen zin / tijd om die ook te onderhouden, af en toe doe ik wel eens 2x chaos dungs, omdat dat echt wel veel stenen zijn dan die je krijgt en kan delen naar je main(s).

Zoals al gezegd pomp ik echt alles in mijn main, daar ben ik nu wel mee gestopt, heb uiteindelijk een Paladin serieus zitten voeden, maar eerlijk gezegd ook al spijt van -_- ik zoek echt gewoon 2-3 classes die ik echt super graag speel om daar dan gewoon op te focussen en mij de motivatie op kan vinden om 6x guardians te doen. Dat zijn dagelijks véél leapstones die ik kan funnelen naar 1 char die ik wil gearen.
Voorlopig is het Wardancer main, en Scrapper ben ik nu mats aan het funnelen, ga deze 2 al zeker op focus zetten. De Paladin mss best gewoon "onderhouden" voor easy groups.

Laatst bewerkt:
Nja tisda, ik ga nu eens proberen mijn pala naar 1415 te pushen, mijn main ben ik eigenlijk kotsbeu. Gunslinger voelt echt zo "meh" aan als ik me mijn ander ventjes speel :p

Pala vindk super tof want ge zijt basically beke lazy support maar is wel tof om te spelen.

Heb Valtan via matchmaking geprobeerd gisteren, nu ken ik wel de wolfjes hun ding maar holy shit me randoms gaat da nooit goe komen. En ik weet ook ni of ik zelfs de moeite wil doen zonder me tenminste 1 iemand dak ken da te doen. Da's echt zo saai om proberen progress te maken op u eige in zoiets.

Gohja als ge echt efficient probeert te spelen dan moet gold wel geen probleem zijn toch. Ne maat van mij heeft eergisteren nog een relic stuk jewelry verkocht voor 59k lol. Denk dat die al rond de 100k gold zat. Die koopt geen mats, speelt gewoon 2-3 chars en zit op 1445 op z'n main en 1400+ op z'n hoogste alt, denk dat hij nog wat andere rond 1370 heeft ook.

In principe is er ook geen enkele reden om Valtan of Vykas te "moeten" doen op week 1 uiteraard, als Vykas laatste week juni uitkomt vind ik dat wel goeie timing op zich... Tegen die tijd moet je toch echt wel véél mats kunnen grinden hebben om tot 1460 te geraken.
Ja maar wat is efficient spelen, uw honings mislukken, uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.
Uw maat kon die relic verkopen omdat hij het geluk gehad heeft om Valtan te kunnen doen. Ik weet niet eens of ik dat ooit ga kunnen doen de road to 1415+ lijkt zo ver weg en ik denk dat het zo gaat blijven. Tenminste tot de honing rates beter worden.
@EvilSwordfish
We zitten denk ik op een slechte server + de guild is ook niet echt superactief kdenk dat je echt voicechat moet hebben met Valtan.
Alé van die server weet ik niet onze server staat altijd op good terwijl de rest op busy staat lol.

Ja maar wat is efficient spelen, uw honings mislukken, uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.
Uw maat kon die relic verkopen omdat hij het geluk gehad heeft om Valtan te kunnen doen. Ik weet niet eens of ik dat ooit ga kunnen doen de road to 1415+ lijkt zo ver weg en ik denk dat het zo gaat blijven. Tenminste tot de honing rates beter worden.
@EvilSwordfish
We zitten denk ik op een slechte server + de guild is ook niet echt superactief kdenk dat je echt voicechat moet hebben met Valtan.
Alé van die server weet ik niet onze server staat altijd op good terwijl de rest op busy staat lol.

Ja maar sel was 1 van de drukste de eerste weken... en dan zijn er masaal mensen weggetrokken vanwege de queues.
Maar om nu te zeggen dat er te weinig volk is, dat denk ik niet.

Maar tis wel een feit dat je die raids met voice chat en best in een vaste groep doet voor vlotheid.
Wij hebben nog het voordeel dat we tacts al kunnen opzoeken omdat men in korea verder staat.
Maar ik heb de bekendere lost ark streamers die raids zien doen op korea servers toen ze net uit waren en die waren dagen bezig met een vaste groep en voice chat om daar voorbij te geraken.

Ja maar sel was 1 van de drukste de eerste weken... en dan zijn er masaal mensen weggetrokken vanwege de queues.
Maar om nu te zeggen dat er te weinig volk is, dat denk ik niet.
Goh, ik vergelijk de general chat met vroeger, die is ook nu ook meestal veel stiller en kalmer dan vroeger.
Nuja voor matchmaking maakt het niet uit waar je zit, de matchmaking is region wide.

Ja de guild is een kloterij momenteel. Ik ben aan het proberen om wat actievere mensen aan te trekken maar aangezien er zoveel alts zijn helpt dat ook niet.

Ik heb letterlijk 95% van de guild aangesproken en een hele hoop ervan zijn gewoon altjes die bloodstones willen. Kben vanplan om vandaag nen hoop te kicken en enkel nog maar mensen die op discord komen toe te laten. Zo kunnen we toch iet fwa proberen wa actiever te zijn.

Handige is ook dat laatste guild shop research vandaag kan beginnen ^^

That said, de server is niet de meeste populated, maar tis nu ook ni meteen da we een kleine server zijn. Als je events gaat doen, altijd keiveel man te wachten.

En daarbovenop kunt ge valtan enal ook doen met mensen vanop andere realms.

Relic jewelry hebde overal he, nie enkel van Valtan... Dus dat hij lucky is door Valtan te doen klopt niet...

Relics droppen van guardians, chaos dungeons, weekly challenge guardians, ....

Relic jewelry hebde overal he, nie enkel van Valtan... Dus dat hij lucky is door Valtan te doen klopt niet...

Relics droppen van guardians, chaos dungeons, weekly challenge guardians, ....
Ik heb gisteren nog Argos gedaan die jewelery was maar 10-50g ofzo lol
Tis juist de laatste relics van de laatste raid die goed verkoopt, verkoop maar een jewelry die niet van Valtan is je gaat er geen 50k voor krijgen denk ik.

Tis juist de laatste relics van de laatste raid die goed verkoopt, verkoop maar een jewelry die niet van Valtan is je gaat er geen 50k voor krijgen denk ik.
of het moet de drop van het jaar zijn
legendary necklaces die ik wil voor mijn berserker gaan nog altijd voor 75k gold ... relic 200k ofzo :)

Zoals ik zeg, relic jewelry dropt ook van Chaos, Guardians en Challenge Guardians! Niet enkel Valtan…

Argos uiteraard niet, das legendary en “niet meer relevante” content.

pfff wapen van 16 naar 17 gebracht met 100% pity en dit altijd met alle honing mats, kostelijk grapje ...
nog 4 upgrades en 1445 ^^

Klopt niet hé. Voor uw 1395 alleen heb je al volgende income-bronnen:
Argos P1+P2 (ik zie niet in waarom misschien, wordt genoeg gepugged en ik doe het al ettelijke weken op 1370 supports en nog geen enkele fail gehad): 1700g
Oreha hard mode: 900+1200 = 2100g
Dagelijks adventure island dat gold geeft: (hangt af van itemlvl, maar zal er niet ver naast zitten): 9(want je kan er 2 per dag doen in't weeekend)*500g = 4500g
Dan heb je nog gold portals in chaos dungeons, una's chest, dingen die je kan verkopen, ... en alles dat je van alts kan krijgen. Oreha normal geeft bv 600+900=1500g.

Ik doe maar gold rewards op main & 2 1370 alts (en niet eens dagelijks adventure island dat gold geeft, ik ben nog island souls en cards aan't verzamelen dus dat krijgt prio) en dat dekt ruimschoots al mijn honing kosten.

Terug
Bovenaan