Lost Ark

Lost Ark

Ik heb 5 chars met relic set nu xd

Zou eigenlijk asap een 6e moeten hebben, maar tja 't is een lange termijn plan, ik wil eigenlijk 4 scrappers, 1 paladin en dan wss ga ik voor artist(/painter) als dat hier uitkomt.

Momenteel 2 scrappers, wardancer, paladin en destroyer.

damm en ik al content met mijn chars op 1370 :D
ik heb wel nog die punika pass zitten, voorstel voor een char?
heb momenteel berserker (main), sorc, pala en deathblade

of beter wachten tot machinist?

Laatst bewerkt:
Goh machinist zegt mij echt niets ...

Scrapper is gewoon zalig om te spelen. Je kan ook altijd gewoon wat classes testen in Trixion eerst he voor je beslist!

hmm, kan je op 1475 nog gold krijgen voor argos?
wou met main op 1472,5 blijven, maar uiteraard een one tap naar 1475 :')

damm :/
ben niet echt van plan die raid te doen, pugs zijn niet echt meer fun om te doen ... vykas is al een hel om te doen, meestal betaal ik daar voor een bus ofzo ^^

Zoek gewoon een static group ? Er zijn veel guilds die recruiten hoor.

Mijn static blijft wekelijks 6x Vykas HM en 6x Valtan HM doen, daarnaast heb ik ook nog meerdere clown runs xD Hoop dat Clown vlot gaat en snel ook gewoon farm is.

mja, ligt deels ook bij mezelf .. dagje ouder worden is wat reflex snelheid verliezen .. en ik zou er niet tegen kunnen dat ik steeds de oorzaak van een wipe ben ^^

zal beginnen met die rehearsal en zien wat het geeft

Ga me maar eens beginne voorbereiden vanavond lol… woensdag clown en weet nog niks xd
Moet 2 clears doen eerste week, minstens.
Hopelijk meer maar we zien wel hoelang progress duurt.

Weer zo typisch Smilegate om Clown release te combineren met Server merges lol

Ipv 4h maintenance zitten we dus met 16h downtime vanwege de merges, en kunne we dus wss niet raiden eerste dag.

Echt ongelofelijk eigenlijk hoe incompetent die daar zijn.

TrevzorFTWCommunity Manager
22m

Hey everyone a new update:
We have worked with Smilegate to get a fix for the Aura of Resonance not resetting correctly 378 issue. We are working to get this deployed as soon as possible, however, this will also necessitate a downtime for all regions to release this fix.
As this is a necessary fix for all regions and to reduce potential confusion of opening the server and taking them down shortly after the current plan is that we are going to hold back on opening EU Central until after this new update is deployed.
We should have more information for you very soon, so please stay tuned. We appreciate your patience while we work through getting this issue resolved and everyone back in Arkesia!

epic ^^

Die Clown raid is maar 1385 level? klopt dat? Valtan bij release was toch 1400+ of ben ik verkeerd?
Anyway een machinist gestart ben ondertussen 1340 die growth support gaat echt pijlsnel, en dit is dus sinds de zomer niet gespeeld, heb geen mats naar hem gefunneld ofzo gwn chaos dungeons en guardian raids gedaan.
Had wel een Punika express pass

clown is 1475 normal, 1385 voor pratice mode
enkel met normal mode krijg je upgrade tokens, practice mode geeft tokens waarmee je honing stuff kan kopen

met dat express event ben je toch easy 1415? Of heb jij nog bepaalde honing buffs niet unlocked omdat uw main zo hoog niet was? Dno eig hoe dat nu zit tegenwoordig

met dat express event ben je toch easy 1415? Of heb jij nog bepaalde honing buffs niet unlocked omdat uw main zo hoog niet was? Dno eig hoe dat nu zit tegenwoordig
nee niet die pass, die pass heb ik op die lance class gebruikt.
Je kreeg een pass als je die quest in Punika deed Braver's friends ofzo. das een pass die gewoon uw chr tot 1302 brengt en dat is het.
Mijn main was al 1420 toen ik stopte, maar met deze patch hebben ze ook honing buffs geïmplementeerd om gemakkelijker tot 1415 te komen.
Het is een powerpass geen express pass

Ja maar er is ook een express event nu he. Of je bedoelt dat je dat nu op uw lance gebruikt hebt :P

Laatst bewerkt:
ja er is idd een express event heb mijn scouter er ook opgezet, maar die express event is effectief ook als je pas 1302 bent zonder een powerpass is die een beetje useless.

Anyway vandaag 1370 gehit beste honig ooit :p
Argos carry gehad nu wachten tot woensdag om de rest van mijn gear te craften en kan ik verder naar 1415

PS
Dit had nu van het begin moeten zijn de mats die je nodig hebt nu voor honing van 1302-1370 is echt klein in 3 dagen tijd van alleen chaos dungeons en guardian raids had ik genoeg mats om van 1302-1370 te gaan en er zaten ook fails bij want vanaf lvl 11-15 krijg je fails, maar het maakte niet uit. want je had genoeg mats.

Tja we moeten ook niet meteen alles krijgen vind ik.. De honing buff had wel wat vroeger mogen komen nu aangezien de meeste f2p al vaak tegen ilvl 1490 aanzitten...

Ik ga de powerpass gebruiken voor een shadowhunter denk ik, maar gewoon om tot 1415 te honen en dan te laten staan ofzo, wil gewoon dat express event completen voor de legendary card pack

Terug
Bovenaan