Lost Ark

Lost Ark

Nieuwe roadmap voor het einde van 2022

-korte overzicht
Nieuwe Mystic abyss raid
Vykas inferno
Achates trial guardian (hell mode guardian)
Reaper voor november
Summoner voor december
Brelshaza raid december
nieuwe guardian raid

voor Brelshaza
With so many encounters, the gates work differently and the Item Level requirements rise every two gates. Similar to the “Midnight Circus: Encore” difficulty of the Kakul-Saydon Legion Raid, an easier difficulty is available for players to practice the difficult encounters and mechanics.

• Phantom Astalgia: Déjà Vu - Item Level 1430
  • Gates 1 & 2 - Item Level 1490
  • Gates 3 & 4 - Item Level 1500
  • Gates 5 & 6 - Item Level 1520

Clown is echt een zalige raid wel, amai.

En zalig ook weer die set upgrades die ge kunt doen, toch telkens wat dat progression gevoel.

Ben ondertussen al 3x van main veranderd, nu is Striker m'n main :P

ik zit met mijn machinist op 1420 4x3 engravings geen gems momenteel.
De 2 gems die ik nodig heb zijn 40-50k per stuk en ik zit op 56k gold.

Dan ga je voor level 8 gems? das meteen al stevig wel :p
Met 7 kan je toch ook gerust verder?
volgens mij waren dat lvl 7 gems, ik weet niet meer welke level ik heb gezien...
Ik heb toch maar even gezien aangezien ik geen actieve raid/guild kan vinden is er geen haast bij.

Hmm, zou maar raar zijn om een level 7 gem te kopen voor 40k :p
Die kosten 13k... De skill roll je dan gewoon zelf, zeker voor level 7's is dat nog goed te doen.

Bij een level 10 kan je al eens 10-20k gold extra betalen als hij pre-rolled is, maar meestal zou ik die zelf proberen rollen aangezien het voor een level 10 average 7 mil silver is.

Wist ik dus niet.
Heb wel een shitload aan silver dus dat is geen probleem.

Ik was gestopt met deze game in de zomer maar bij gebrek aan beter gewoon terug ermee begonnen :(
Het is een goede game maar die honing elementen met zo weinig hone chance en gelijk uw chr klaar maken met engravings, goeie stenen cutten en dan die gems er zitten zo veel elementen in op RNG gebaseerd dat u gewoon naar pay2play drijft ik heb wel die Ark Pass nu ook gekocht.

Buiten die ark pass heb ik niets gekocht in de game al ben ik wel aan het denken om gold bij te kopen (via de game niet RMT)

Als ge wat alts hebt en uw dailies/weeklies doet zoude met gemak meerdere characters clown ready kunnen hebben (= 1475). Die honing kans is idd laag maar dat is op zich wel goed, tzou maar raar zijn als iedereen met een full 1500 roster rondloopt terwijl de endgame raid 1475 is momenteel...
Veel mensen in m'n guild zijn free to play en hebben een full 1475 roster. Er zijn er ook die veel hoger zijn maar die spenderen dan wel geld.

lvl 7 gems zijn inderdaad tussen 14-15K gisteren ééntje gekocht, ik heb geen probleem met honing, alé een beetje wel maar mijn grootste probleem is gold. na het gearen van mijn machinist zit ik op iets van 48K gold.

Nja maar ook opnieuw alts spelen hier een grote rol he. Dagelijks al de unbound mats + puur gold van alle raids. Ik doe per week 6x Valtan HM / Vykas HM en voorlopig 5x Clown.

Dat is ongeveer 60k aan gold per week puur en alleen van de raids.

ja maar jij hebt ervaring en een vaste guild of raid party.
Ik geraak nog niet eens binnen in een valtan group waarschijnlijk omdat ik roster lvl 79 ben en niemand pakt mij aan.
Nochtans is mijn machinist goed gegeared en gehoned tot op 1420.
De rest van mijn alts zit nog in T1-T2 of T3 :laugh:

Ik heb ook niet zoveel tijd om al mijn alts te spelen + grootste deel van de classes spreekt mij niet zoveel aan, ik ga wel een reaper maken in november.

Ik kan hier gerust mensen meenemen voor een valtan/vykas hardmode ze. Wel geen normals.

Maar als er mensen zijn die strugglen met een group ofzo laat het mij gewoon weten en dan start ik een group en invite ik u.

je mag mij altijd inviten, mijn main is Gentei, scouter 1437, maar ik denk dat ik van het weekend 1445 ga hitten ben al 2 weken bezig mats te verzamelen.

Terug
Bovenaan