Malaise bij Anderlecht

Bart Aerts, nochtans journalist Sporza, schiet behoorlijk scherp op zijn Twitter-account. Eigenlijk de enige echte kritische stem, naast Ludo van Het Nieuwsblad denk ik?

Altijd van, ik was fout, maaaaaar, en vervolgens een hoop zaken opnoemen die hij toch zo geweldig gedaan heeft.
och, maakt niet uit hoeveel fuckups De Witte en Louwagie ook gedaan hebben sinds de titel, toch moeten wij ze ook nog altijd op handen dragen voor de redding in de jaren '90 hoor. Intussen zitten we bijna op hetzelfde niveau als toen, qua management is er alleszins weinig veranderd

Ik heb mijn kar ervoor niet gedraaid en nu ook niet .
Volgens mij gaat een ontslag van Wouter ook niet echt in een snel tempo iets veranderen
Hadden gewoon Vinny moeten laten doen .
Ik wacht gewoon af :)

Nog op woensdag twee kelderkrakers. KV Kortrijk ontvangt RFC Seraing, dat bij winst op gelijke hoogte kan komen van de Kerels. SV Zulte Waregem gaat dan weer op bezoek in het Lotto Park van RSC Anderlecht, waar het degradatiespook om de hoek loert bij nieuw puntenverlies.

Een echte kelderkraker :D

Nog op woensdag twee kelderkrakers. KV Kortrijk ontvangt RFC Seraing, dat bij winst op gelijke hoogte kan komen van de Kerels. SV Zulte Waregem gaat dan weer op bezoek in het Lotto Park van RSC Anderlecht, waar het degradatiespook om de hoek loert bij nieuw puntenverlies.

Een echte kelderkraker :D
En dan te bedenken dat dat 10 jaar geleden de match voor de titel was :o

Bart Aerts, nochtans journalist Sporza, schiet behoorlijk scherp op zijn Twitter-account. Eigenlijk de enige echte kritische stem, naast Ludo van Het Nieuwsblad denk ik?
Eindelijk eentje die die leugens ivm Kompany effectief doorziet. Petertje Vandenbempt mag zich misschien wat meer verhalen laten vertelen door B.Aerts.

Eindelijk eentje die die leugens ivm Kompany effectief doorziet. Petertje Vandenbempt mag zich misschien wat meer verhalen laten vertelen door B.Aerts.

Ik weet wie zijn bron is, vertrouw Bart Aerts maar. Veel betrouwbaarder dan Vandenbempt die als Bron iemand heeft die hem constant manipuleert.

Bart Aerts is nu toch echt een supporter verpakt als journalist? :unsure:

Ik bedoel, die zijn twitter feed geeft nu toch ook niet bepaald een schijn van objectiviteit. Demoniseert argumenten van bv Stijn Bezet door ze voor te stellen als de "cultuuromslag" waar alle supporters schrik van hebben.

Een journalist zou die argumenten net beoordelen op de merits.

Ik bedoel, die zijn twitter feed geeft nu toch ook niet bepaald een schijn van objectiviteit. Demoniseert argumenten van bv Stijn Bezet door ze voor te stellen als de "cultuuromslag" waar alle supporters schrik van hebben.

Bart Aerts is vooral iemand met een betrouwbare bron.

Al de rest heeft als bron Vandenhaute en Verbeke, tjah, dan wordt het moeilijk om nog aan neutrale verslaggeving te doen, gezien beiden toch wel bekend staan voor hun leugens.

Ik vind nu niet dat hij met oogkleppen de zaak bekijkt, maar net met de nodige realiteitszin. Hij doorprikt gewoon de leugens van Vandenhaute. Die laatste was al met Mazzu bezig net na de winterstop hè. Dan kan je nu toch niet zeggen dat het in onderling overleg was.

Nu wilt Silva blijkbaar ook weg :D

zou wel top zijn, hebben we geen enkele spits meer ^^ allez buiten de jeugd dan
Ze zullen wel nen Deen gaan halen ;)

Silva zou naar verluidt niet langer in de bovenste schuif liggen bij coach Brian Riemer

:rofl:
Zijn fysieke parameters.. die lijken mij wel oké, maar meer dan lopen komt er ook nie uit momenteel

Tof nieuws vlak voor uw 2 belangrijkste matchen van t jaar. Nu ist aan Wouter zen chouchou

Terug
Bovenaan