Vanwaar komt dat? Ik las 2 weken geleden dat hij in de zomer mogelijk terugkeert, maar die Deense ploeg heeft een optie dus ligt niet in onze handen.Nu zouden ze ook Olsson willen terughalen deze periode?
Die met Ashimeru, wat een drama
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwaar komt dat? Ik las 2 weken geleden dat hij in de zomer mogelijk terugkeert, maar die Deense ploeg heeft een optie dus ligt niet in onze handen.Nu zouden ze ook Olsson willen terughalen deze periode?
Die met Ashimeru, wat een drama
Ergens n Franstalige Twitter paginaVanwaar komt dat? Ik las 2 weken geleden dat hij in de zomer mogelijk terugkeert, maar die Deense ploeg heeft een optie dus ligt niet in onze handen.
Damn, zelfs in game of Thrones was het verraad en de spelletjes niet zo grootPeter VDB is terug on fire. Eerst Fredberg wat belachelijk maken om dan Verbeke uit de wind te zetten, terwijl het net de bedoeling was/is van Vandenhaute om Verbeke op te offeren, om dan, als het dit seizoen verder faliekant afloopt, het 100% op de Denen te kunnen steken en van nul te herbeginnen.

Kwam toch al naar buiten bij de aanstelling van Fredberg dat dat iemand is die heel dicht tegen zijn kleedkamer zit.Nu ik vroeg me wel ook al af waarom dat oortje telkens was
Als dat inderdaad is om in contact te staan is dat toch wel vreemd te noemen
kan toch ook zijn om in contact te zijn met de physical coach die bezig is met de opwarming of met de medische staf die het veld oprent. Hoeft toch niet meteen met Fredberg te zijnNu ik vroeg me wel ook al af waarom dat oortje telkens was
Als dat inderdaad is om in contact te staan is dat toch wel vreemd te noemen
Fredberg heeft een oortje in hekan toch ook zijn om in contact te zijn met de physical coach die bezig is met de opwarming of met de medische staf die het veld oprent. Hoeft toch niet meteen met Fredberg te zijn
In die zin heeft hij ook zijn aandeel in de VK-saga he. Een slimme manager gooit niemand buiten die niet goed kan vervangen worden op korte termijn, behoudens uitzonderlijke omstandigheden. Het vertrek van Vincent maakt ook de CEO zijn job plots een stuk moeilijker. De huurlingen waren ook wel gekomen vooral dankzij Kompany blijkbaar.Mja. De “Kompany saga” echt wel volledig in de schoenen van Wouter te schuiven hoor.
Verbeke heeft begin vorig seizoen gekozen om zijn wagonnetje volledig aan Vandenhaute te hangen, en mee te gaan in zijn achterbaks gedoe. Opportunistisch als hij is.
Om dan, eens hij zich niet meer achter de schouders van Kompany kon verschuilen er onderdoor ging. Als we al zijn transfers onder de loep nemen, moeten we toch concluderen dat hij en zijn team dan wel data kunnen ophalen, maar toch vooral moeite hebben om die data te interpreteren.
Zijn duurste transfers waren Bundu, Ishaq, Diawara, Angulo, Olsson. Geen enkele daarvan is voorlopig een succes.
Gomez en Cullen waren sterke transfers. Zirkzee, Nmecha en Kouamé goeie loan deals. Voor de rest is het rapport toch wel heel povertjes, en komt hij verre van niet aan de 3 goeie, 1 slechte transfer ratio.
Het nieuwsblad schrijft ook met een dubbele moraal, want elk artikel dat nu over Verbeke gaat begint met de zinsnede dat 'onder hem, Anderlecht telkens PO1 en een bekerfinale haalde'. Toen ze over Kompany schreven was net een argument om hem te buizen als coach.In die zin heeft hij ook zijn aandeel in de VK-saga he. Een slimme manager gooit niemand buiten die niet goed kan vervangen worden op korte termijn, behoudens uitzonderlijke omstandigheden. Het vertrek van Vincent maakt ook de CEO zijn job plots een stuk moeilijker. De huurlingen waren ook wel gekomen vooral dankzij Kompany blijkbaar.
Dus Verbeke heeft inderdaad vooral matige transfers op zijn conto. Al zegt VDB dat er maar één slechte mercato was onder Verbeke. Strikt gezien kan je dat misschien zeggen, maar de leukste transfers had Kompany invloed en nadat die laatste weg moest was het nog een veel slechter ratio.
Naar het schijnt zijn het ook vooral de ouders van Duranville die het grote geld geroken hebben. Maar als hij niet wil bijtekenen, is het de moment om hem te verkopen, spijtig genoeg.
Lavia was toch Kindermans zijn fout? Allé zo hebben we toch moeten lezen héZijn natuurlijk van die kort door de bocht analyses die je bij ieder vertrek van een talent moet lezen. Terwijl het allemaal wel wat genuanceerder ligt meestal.
Als hij voor Dortmund kiest, kiezen ze alvast voor een goed project.
Dat Verbeke het volledig verpest heeft bij die makelaar van Lavia/Duranville, toch ook echt een blunder, ondanks je die man ook heel veel kan verwijten.
Benieuwd naar de eventuele leegloop deze zomer op Neerpede.
was mssn naar de radio aan het luisterenFredberg heeft een oortje in he

Daar is niks subtiel meer aan, vrij duidelijk in wiens zak die zit/zat… die redactie bij Sporza mag daar toch ook eens op ingrijpen?