Pskonejott
Active member
Verhaeghe heeft alleszins wel verstand van de voetbalwereld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die pionnen hebben een adviserende rol binnen de RvB maar geen beslissingsrecht. Duyck als aandeelhouder wel natuurlijk, maar Close, Lefevre, Van den spiegel zeker niet.
Toen was Ajax natuurlijk nog niet geïnteresseerd. Hij heeft Celtic en een niet genoemde club afgewezen en alleen Ajax zag hij zitten. Het was Ajax of bij Anderlecht blijven.Dolberg zei zondag dat hij niet weg wou, maar is naar de uitgang gepushed
Een bestuurder kan enkel via AGM worden buitengesloten. Dan is er een gewone meerderheid nodig buiten als de statuten iets anders voorschrijven.Mja adviserend, wat zouden die adviseren denk je?
Je hebt Kamp Coucke - Ide = 56,6 + 6,4% van de aandelen
En kamp WVDH met Duyck + Buyse + Lavrysen (allen deel van het CVC investeringsfonds) 26,3 + 5,5 + 2,2% van de aandelen
De rest is schnabbels.
Hoe werkt zo'n ontslag? Gewoon een meerderheid voor of 3/4e meerderheid nodig of unaniem?
Wvdh is zich in een slachtofferrol aan het wentelen (en gezien de media (zie de ideale wereld/q-music) + analisten in zijn zak zitten lijkt het bij bepaalde nog te lukken ook
Bwa, uiteindelijk is dat ook gewoon een alfa-mannetje die vooraan in de rij wil staan hoor. Zette op een gegeven moment ook stevig zijn voet bij de Belgische voetbalbond bijvoorbeeld.Verhaeghe vind ik nu eerlijk gezegd niet in dat rijtje passen. Dat is vooral een heel emotionele supporter (en hij is pissig omdat er na 20 jaar nog altijd geen nieuw stadion staat).

11 jaar hebben we gewachtBwa, uiteindelijk is dat ook gewoon een alfa-mannetje die vooraan in de rij wil staan hoor. Zette op een gegeven moment ook stevig zijn voet bij de Belgische voetbalbond bijvoorbeeld.
Verhaeghe zal het gewoon beter aangepakt hebben en betere beslissingen genomen hebben (erfde Club misschien ook wel in betere omstandigheden). Misschien minder koppig op dat vlak, wie weet.
Of ze moeten VDH gewoon meer tijd geven, want volgens mij was Verhaeghe toch ook al vrij lang voorzitter vooraleer Club de eerste keer kampioen speelde, niet?![]()
![]()
Zijn vrouw is niet zo lang geleden bevallen van een tweeling en die lijkt me wel een familieman te zijn, dus om dan direct naar het kille en onbekende Glasgow te trekken..Toen was Ajax natuurlijk nog niet geïnteresseerd. Hij heeft Celtic en een niet genoemde club afgewezen en alleen Ajax zag hij zitten. Het was Ajax of bij Anderlecht blijven.
Toen was Ajax natuurlijk nog niet geïnteresseerd. Hij heeft Celtic en een niet genoemde club afgewezen en alleen Ajax zag hij zitten. Het was Ajax of bij Anderlecht blijven.
Ik denk:Wat schiet er nog over in aanvallend opzicht bij jullie ?
Sam is altijd al genuanceerd geweest als het over rsca en het beleid ging maar heeft de dingen nooit in die mate verbloemd dat er iets op aan te merken valt.Is Sam Kerkhofs dan overdreven positief over VDH in 90 minutes? Vind eigenlijk van niet, of is me in ieder geval nog nooit echt opgevallen.
Nu wel, de eerste 5 jaar was dat toch ook niet. Maar die heeft het goed opgepiktVerhaeghe heeft alleszins wel verstand van de voetbalwereld.
Verhaeghe is voorzitter geworden halfweg seizoen 2010-2011, en het seizoen daarna meerderheidsaandeelhouder. Beker gewonnen in seizoen 2014-2015, en eerste keer kampioen met Club in 2015-2016. Met in 2011-2012 en 2014-2015 ook nog twee tweedeplaatsen.Bwa, uiteindelijk is dat ook gewoon een alfa-mannetje die vooraan in de rij wil staan hoor. Zette op een gegeven moment ook stevig zijn voet bij de Belgische voetbalbond bijvoorbeeld.
Verhaeghe zal het gewoon beter aangepakt hebben en betere beslissingen genomen hebben (erfde Club misschien ook wel in betere omstandigheden). Misschien minder koppig op dat vlak, wie weet.
Of ze moeten VDH gewoon meer tijd geven, want volgens mij was Verhaeghe toch ook al vrij lang voorzitter vooraleer Club de eerste keer kampioen speelde, niet?![]()
![]()
Ik denk:
- Hazard
- Bertaccini (geblesseerd)
- Angulo
- Vasquez
Goto hebben ze verhuurd aan STVV.
Ik ben ook ongelukkig met vazquezDegreef - Verschaeren - Stroeykens maar die laatste 2 mogen of moeten nog weg
En Cvetkovic maar die komt blijkbaar nog te kort en dan nog enkele youngsters, maar die hebben nog niet echt kansen gekregen.
Als diepe spits inderdaad dus enkel nog Vazquez die er ook ongelukkig zou zijn
Leek nochtans echt wel op weg naar Celtic. Denk dat hij nu daar had gezeten, als Ajax hem niet had gered.Toen was Ajax natuurlijk nog niet geïnteresseerd. Hij heeft Celtic en een niet genoemde club afgewezen en alleen Ajax zag hij zitten. Het was Ajax of bij Anderlecht blijven.
Kwam anders wel (samen met Mannaert wrs wel) af, met het nodige hoongelach van de buitenwereld, met linietrainers, data captatie (elke dag parameters ingeven), ... terwijl dat nu gewoon de norm is.Nu wel, de eerste 5 jaar was dat toch ook niet. Maar die heeft het goed opgepikt
Had al neen gezegd tegen Celtic he. Volgens mij zelfs voordat er sprake was van Ajax.Leek nochtans echt wel op weg naar Celtic. Denk dat hij nu daar had gezeten, als Ajax hem niet had gered.
Bon, de komende periode wil je ook niet bij Anderlecht zitten. We gaan niet onnozel doen, als we Wouter en zijn vrienden buiten krijgen, wordt het een werk van lange adem. In de kern van Ajax zit wel muziek vind ik.
Leek nochtans echt wel op weg naar Celtic. Denk dat hij nu daar had gezeten, als Ajax hem niet had gered.
Bon, de komende periode wil je ook niet bij Anderlecht zitten. We gaan niet onnozel doen, als we Wouter en zijn vrienden buiten krijgen, wordt het een werk van lange adem. In de kern van Ajax zit wel muziek vind ik.