De auteur van de tweet die ik hier eerder citeerde met de foto van Wouter en D'Onofrio hun tête-à-tête.Wie is vlaams blokker sympathisant?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De auteur van de tweet die ik hier eerder citeerde met de foto van Wouter en D'Onofrio hun tête-à-tête.Wie is vlaams blokker sympathisant?
Gigantisch verlies, misschien hun grootste. Dit is een enorme klap.Allez, is de malaise nu compleet ?
![]()
Opvallende transfer: Jean Kindermans, hoofd jeugdopleiding van Anderlecht, trekt naar Antwerp
Jean Kindermans (59) verlaat <a href="https://www.hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a> en gaat aan de slag bij kampioen <a href="https://www.hln.be/antwerp" target="_blank">Antwerp</a>. Kindermans, hoofd jeugdopleidingen, werd bij paars-wit in vooropzeg geplaatst omdat zijn contract...www.hln.be
Je zag het al een beetje komen , jeugd die verdween , de geruchten , ect ...Auch! Benieuwd hoe de supporters hierop gaan reageren, zeker als dit seizoen de resultaten weer niet top zijn.
Goede zet van Antwerpen wel, amai. Die club gaat echt wel een mooie toekomst tegemoet met Overmars als technisch directeur en nu de expertise en het netwerk van Kindermans in hun jeugdopleiding ...
Mariman zit bij OHL en niet bij Club???Eerst Rits nu Mariman, kijk eens naar een andere ploeg he
Stuur ons ne lijst waar we mogen uit kiezenEerst Rits nu Mariman, kijk eens naar een andere ploeg he
Ik heb via via vernomen dat de tijd van VDH ook voorbij is. Benieuwd of het waar is, zal de komende dagen dan wel gecommuniceerd wordenJe kan Jean geen ongelijk geven dat hij kiest voor zekerheid, mooie transfer voor Antwerp.
Nu doet het des te meer pijn aan de ogen om Vandenhaute nog elke week op die tribune te zien zitten. Ongelooflijk wat die allemaal heeft kapotgemaakt en toch mag aanblijven.
Geen geheim dat Vandenhaute enorm opkijkt naar Club Brugge, en er een Club Brugge aan de Zenne van wil maken he.Eerst Rits nu Mariman, kijk eens naar een andere ploeg he
Hoop doet leven!Ik heb via via vernomen dat de tijd van VDH ook voorbij is. Benieuwd of het waar is, zal de komende dagen dan wel gecommuniceerd worden
Nu, ik denk dat daar ook niets mis mee is. Als Anderlecht terug naar de top wil, dan zal het niet anders kunnen. Zeker gezien de andere clubs ook niet stilzitten, met Antwerp op kop.Geen geheim dat Vandenhaute enorm opkijkt naar Club Brugge, en er een Club Brugge aan de Zenne van wil maken he.
Zou logisch zijn gezien zijn parcours en aandeel in de historische 11de plaats.Ik heb via via vernomen dat de tijd van VDH ook voorbij is. Benieuwd of het waar is, zal de komende dagen dan wel gecommuniceerd worden
Nu, ik denk dat daar ook niets mis mee is. Als Anderlecht terug naar de top wil, dan zal het niet anders kunnen. Zeker gezien de andere clubs ook niet stilzitten, met Antwerp op kop.
Maar dan is het probleem niet dat hij een fout doel heeft, maar dat hij niet de juiste beslissingen maakt om dat doel te bereiken.Ik heb ook respect voor wat Brugge doet. Maar om daarvoor je volledige cultuur te verloochenen, je potentieel toptrainer te vervangen door 1tje die een volledige voorspelbare mismatch is, gewoon omdat die bij een volledig andere club succesvol is, Vervolgens ook nog het enige dat niet kapot is, Neerpede, helemaal te willen hervormen, en wie tegenwerkt probeert te dumpen. En een duts als Peter Verbeke veel teveel macht te geven. Vandenhaute kent niets van voetbal, en snapt ook niet van de Anderlecht cultuur. Zo iemand zit gewoon op de verkeerde plaats.
Mariman zat 12 jaar geleden bij de opstart van ons project nog bij club.Mariman zit bij OHL en niet bij Club???