Malaise bij Anderlecht

Die kern heeft toch een goeie mix van maturiteit en jong voetballend vermogen. Met deze kern moet je geen kampioen spelen maar beter voetbal op de mat brengen daarentegen...
Zitten natuurlijk wel serieuze hiaten in. Zoals een middenveld vol 8 spelers en echt wel heel weinig snelheid bij veel speler. Maar idd ook genoeg spelers om beter mee te doen. Als je al zou beginnen met spelers op hun beste plek te zetten.

Dendoncker en Edozie lijken mij wel goeie aanvullingen, ironisch genoeg beiden niet hier dankzij Fredberg. :D

Die kern heeft toch een goeie mix van maturiteit en jong voetballend vermogen. Met deze kern moet je geen kampioen spelen maar beter voetbal op de mat brengen daarentegen...
Idd. Daarmee niet echt geweldig in de zin van geen kampioenen ploeg maar wel genoeg om beter te doen dan PO2

Zitten natuurlijk wel serieuze hiaten in. Zoals een middenveld vol 8 spelers en echt wel heel weinig snelheid bij veel speler. Maar idd ook genoeg spelers om beter mee te doen. Als je al zou beginnen met spelers op hun beste plek te zetten.

Dendoncker en Edozie lijken mij wel goeie aanvullingen, ironisch genoeg beiden niet hier dankzij Fredberg. :D
Klopt, maar toch intrinsiek beter dan heel wat andere ploegen in de JPL denk ik.

En de positie in het klassement is natuurlijk nog ok omdat er geen enkele ploeg een deftig aantal punten heeft gehaald.

Rsca thuis: verliezen tegen Genk, gelijk tegen Westerlo, 1 0 tegen minsk, gelijk tegen ohl, en 1 0 tegen STVV met goal in 92ste minuut.

Eerste geruchten door Tavolieri dat PETER VERBEKE de plek van Fredberg zou kunnen innemen.

Gewoon al maf dat die nog steeds bij de club zit, inclusief zijn stevig ceo loontje. ;)

Vandenhaute blijft het grote probleem natuurlijk. Denkt dat hij er veel van kent terwijl het tegendeel waar is waardoor op meerdere niveaus de verkeerde poppetjes gezet worden.

Vandenhaute blijft het grote probleem natuurlijk. Denkt dat hij er veel van kent terwijl het tegendeel waar is waardoor op meerdere niveaus de verkeerde poppetjes gezet worden.
Zijn tentakels weer mooi aan het gebruiken.

Jurgen Geril vandaag vol in de bres voor Vandenhaute. Toch allemaal niet gezond, die clubwatchers.

Dat zo'n Geril nu al zo lang van die belachelijke non stukjes kan blijven schrijven, het gaat mij (niet eens paarswitte) petje te boven

Herinner me vaag een verzonnen 'afscheidsbriefje' van Olibet aan al zijn teamgenoten :rofl:

De stront komt juist nog niet uit zijn oren gelopen, wat een gat gelik.Kan niet wachten tot ze al die 'clubwatchter' buiten stampen en terug echte journalistiek doen.
Nja, ongezonde situatie natuurlijk dat je als zogezegd objectieve journalist wel afhankelijk bent van de tegenpartij voor nieuws en interviews. Ik pleit en hoop ook voor meer neutrale journalistiek, maar schrijf 3 keer een kritisch artikel en je komt er volgende keer gewoon niet meer in. Dat kan een krant als HLN/Nieuwsblad niet maken bij de Belgische topploegen.

Nja, ongezonde situatie natuurlijk dat je als zogezegd objectieve journalist wel afhankelijk bent van de tegenpartij voor nieuws en interviews. Ik pleit en hoop ook voor meer neutrale journalistiek, maar schrijf 3 keer een kritisch artikel en je komt er volgende keer gewoon niet meer in. Dat kan een krant als HLN/Nieuwsblad niet maken bij de Belgische topploegen.
Klopt. Geril een zeer matige “journalist”, maar het grote probleem is dat hele systeem. En Geril ook al veel te lang “clubwatcher”.

Er moeten gewoon meer clubiconen komen maar Wouter smijt ze buiten( Kompany , Zet )
Hij had beter in de koers gebleven .
De spandoeken en gezangen met Riemer buiten hebben geholpen . Dat ze het ook doen met Wouter
We moeten geen koersmensen maar mensen met voetbalkennis.
Paar podcasts geluisterden wat artikels gelezen en meeste analisten zeggen dat we de 2 de sterkste kern hebben na Club .
Hopelijk kiezen ze een trainer die jongeren beter maakt , een duidelijk systeem speelt .

Er moeten gewoon meer clubiconen komen maar Wouter smijt ze buiten( Kompany , Zet )
Hij had beter in de koers gebleven .
De spandoeken en gezangen met Riemer buiten hebben geholpen . Dat ze het ook doen met Wouter
We moeten geen koersmensen maar mensen met voetbalkennis.
Paar podcasts geluisterden wat artikels gelezen en meeste analisten zeggen dat we de 2 de sterkste kern hebben na Club .
Hopelijk kiezen ze een trainer die jongeren beter maakt , een duidelijk systeem speelt .
Radio Radzinski en Café Constant zeker.

Hallucinant dat zo'n stuk van Geril door de filter van de eindredactie geraakt. Dat is toch pure gatlekkerij.
Vandenhaute natuurlijk vooral leverage door zijn macht in de koers, die voor Het Nieuwsblad en Sporza natuurlijk wel heel belangrijk zijn. Zo iemand wil men in de eerste plaats niet tegen zich.

Zeker als je ziet hoe men met de pers omgaat, en al zeker met iedereen die tegen hun schenen durft schoppen. Ironisch genoeg dan nog eens de man van dit artikel voor de rechter gedaagd, en in het vonnis gelukkig een ferme uitbrander gekregen van de rechter. Heel ongezond allemaal toch.

Terug
Bovenaan