Malaise bij Anderlecht

Wat heeft de Vlaamse voetbalpers toch met steevast de ex-voetballers met het minste voetbalverstand tot analist of presentator te bombarderen? We zaten de laatste jaren al opgezadeld met De Bilde, krijgen we nu Deschacht er ook nog eens bij ...

Ik blijf het waanzinnig vinden hoe zo'n figuren keer op keer tijd en aandacht krijgen om hun onzin te spuien.

Op dit forum alleen al heb ik meer dan 1 hand nodig om de mensen te tellen die eloquenter en met meer kennis van zaken over voetbal kunnen praten, en dan reken ik mezelf daar niet eens bij!

Deschacht zijn analyse 😂😂
Drie keer hetzelfde zeggen en Hasi en Biglia hadden zichzelf moeten opstellen, dan hadden ze gewonnen!

Deschacht met een goede en heldere analyse. Een echte Anderlecht legende.

Verder zou hij een vertrek van Dolberg ook geen verlies vinden, vindt hij De Cat te jong en onervaren en zal alles met een overwinning op Union weer vergeten worden.

Het antwoord op de vraag, kan het nog slechter dan Hasi? :)

Wel knap werk ook weer

Goto naar STVV
Cvetcovic niet klaar voor de A-ploeg
Vazquez werd aangeboden bij Cercle
En voor Dolberg werd een bod geaccepteerd uit de woestijn

Wouden die het hele seizoen uitspelen met Bertaccini?

Voor de rest kunnen we 3 ploegen vormen met centrale middenvelders, maar hebben we amper deftige centrale verdedigers of vleugelaanvaller

Wat een onevenwicht in de kern, vrij ongezien denk ik

Dolberg, zandbak? Van waar komt dat?

"Eigenlijk aanvaardde Anderlecht eerder deze zomer al een bod op Dolberg. Het was van een club uit het Midden-Oosten – niet uit Saudi-Arabië – en het was een goeie maar geen overdreven transfersom. RSCA zei toen ja omdat er nog tijd genoeg was om een vervanger te vinden. Alleen was de Deen zelf niet bijster enthousiast om die move te maken en ging het niet door. Is Kasper Dolberg dan wel te vinden voor een verhuis naar Schotland?"

De trainer zou van mening zijn dat Hatenboer 'nog niet aan de eisen van de Jupiler Pro League' voldoet.
Vooral qua fysiek vermogen zou hij volgens de trainer nog niet klaar zijn, zeker niet voor het intensieve spel dat Hasi beoogt.
Ik moet wel lachen met dat zogenaamde ‘intensieve’ spel dat ze zouden spelen.

En dan komt die Wim Conings van het Nieuwsblad - die ik overigens doorgaans wel apprecieer - met een heel artikel om aan te tonen dat ze in de competitie echt goed bezig zijn door cijfers te bewijzen van 3 matchen. Een tabelletje waarin hij dan gewonnen duels etc vergelijkt tussen pakweg een Anderlecht dat speelde tegen Dender, Cercle en Westerlo en bv een Genk dat speelde tegen Club, Antwerp en Union.

Ja jongens.

Ik moet wel lachen met dat zogenaamde ‘intensieve’ spel dat ze zouden spelen.

En dan komt die Wim Conings van het Nieuwsblad - die ik overigens doorgaans wel apprecieer - met een heel artikel om aan te tonen dat ze in de competitie echt goed bezig zijn door cijfers te bewijzen van 3 matchen. Een tabelletje waarin hij dan gewonnen duels etc vergelijkt tussen pakweg een Anderlecht dat speelde tegen Dender, Cercle en Westerlo en bv een Genk dat speelde tegen Club, Antwerp en Union.

Ja jongens.
Sinds Hasi trainer is :
21 matchen
8 gewonnen
10 verloren (incl bekerfinale)
3 gelijk
En 2x Europees uitgeschakeld.

Dan spelen uw laatste drie JPL matchen geen enkele rol. Dender is laatste, Westerlo start gemist en Cercle ook niet top. Het begint een beetje zielig te worden hoe ze het beleid blijven verdedigen. Maar ja als je Jan Hauspie dan hoort in Radio Radzinski (of was het Café Constant?)…

Sinds Hasi trainer is :
21 matchen
8 gewonnen
10 verloren (incl bekerfinale)
3 gelijk
En 2x Europees uitgeschakeld.

Dan spelen uw laatste drie JPL matchen geen enkele rol. Dender is laatste, Westerlo start gemist en Cercle ook niet top. Het begint een beetje zielig te worden hoe ze het beleid blijven verdedigen. Maar ja als je Jan Hauspie dan hoort in Radio Radzinski (of was het Café Constant?)…
Als Cercle nu tegen RSCA speelt denk ik dat het veel minder eenvoudig zal zijn dan in het begin van de competitie. Nu ja die goedkope penalty hielp natuurlijk wel.

Geert, Wouter,

We schrijven deze mail enkele uren voor de verplaatsing naar Union. We zijn nog maar 31 augustus en we moeten vaststellen dat het seizoen sportief nu al mislukt is.

Het enige krediet dat we je tot nu toe konden geven was de verbeterde financiële situatie van de club maar ook dat lijkt ondertussen verleden tijd door een transfert periode waarin we er tot nu toe niet in geslaagd zijn onze overbodige spelers te verkopen (en ook langs inkomende kant voorlopig enkel Llansana een onmiddellijk inzetbare meerwaarde lijkt) en door onze Europese uitschakeling.

Als jullie hoopten dat onze vastberadenheid voor een toekomst zonder Wouter als voorzitter van onze club zou afnemen door goede sportieve resultaten, willen we jullie nogmaals benadrukken dat dat ijdele hoop is.

We zijn en blijven overtuigd dat Wouter geen voorzitter van onze club kan blijven en zo snel mogelijk dient af te treden. Het enige wat verandert, is dat door mindere sportieve resultaten (met de Europese uitschakeling als voorlopig triest hoogtepunt) de woede en frustratie bij de supporters enkel toeneemt.

We proberen onze mede-supporters onder controle te houden en geen acties te ondernemen die de club sportief en/of financieel verdere schade toebrengen, maar door jullie voortdurende weigering om af te treden wordt dat moeilijker en moeilijker… Als jullie zelf de regie van een onvermijdelijk afscheid in handen willen houden, is het nu de hoogste tijd om dat afscheid aan te kondigen! Niet na dit seizoen, niet over een paar maanden, maar nu!

Terug
Bovenaan