Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd. En zet een handpop op zijn plek.Dat zal terug pure window dressing zijn. Zijn mandaat van niet-uitvoerend voorzitter ter beschikking stellen voor wat? Hij blijft dus gewoon in de bestuurskamer zitten en wordt dan 'assistant to the niet-uitvoerend voorzitter' ofzo?
Die is echt van het paadje.![]()
Inclusief sneer naar Marc Coucke: dit is de mail van Wouter Vandenhaute aan het bestuur van Anderlecht
Wouter Vandenhaute stelt zijn mandaat als voorzitter van <a href="https://www.hln.be/anderlecht/" target="_blank">Anderlecht</a> ter beschikking. Dat liet hij vanochtend in een mail weten aan het bestuur van paars-wit. “Het klimaat rond mijn persoon is onhoudbaar geworden”, klinkt het onder meer...www.hln.be
![]()
Peter effent het pad in zijn column en Wouter gebruikt het nu als springplank voor de sprong vooruit. Mooi getelefoneerd allemaal.In de voorbije maanden heb ik moeten vaststellen dat die verwijdering van kwaad naar erger is gegaan, en toen gisteren een uur voor de match tegen Union de hoofdaandeelhouder zich rechtstreeks tot de fans richtte buiten het medeweten van de club om, besefte ik dat zelf mijn mandaat ter beschikking stellen de enige overgebleven optie is.
Peter ook weer geen greintje kritiek voor zijn goede vriend in zijn “analyse”. Het zijn stoute Coucke en de stoute fans geweest.Peter effent het pad in zijn column en Wouter gebruikt het nu als springplank voor de sprong vooruit. Mooi getelefoneerd allemaal.
Als dat voor hem zo problematisch was, waarom komt hij niet met een eigen statement, als mediaman, en is hij gisteren voor het zingen de kerk uit?

En ondertussen wel de aandacht deels proberen af te wenden door geruchten te verspreiden rond een conflict tussen Mignolet en Verhaege waarbij die laatste volgens Peter de coach onder druk zet om te roteren…Peter ook weer geen greintje kritiek voor zijn goede vriend in zijn “analyse”. Het zijn stoute Coucke en de stoute fans geweest.

Dat gaat Coucke niet meer laten gebeuren. Het vertrek van Bornauw was er echt te veel aanTis voor jullie te hopen dat ie effectief vertrekt en niet gewoon n pion op zijn plaats gaat zetten.
Ik hoop t, jammer dat bepaalde rotte appels met teveel zeggenschap een club zo kunnen verknoeien.Dat gaat Coucke niet meer laten gebeuren. Het vertrek van Bornauw was er echt te veel aan