Malaise bij Anderlecht

Coucke heeft inderdaad iets achter de hand, anders had die nu niet publiekelijk dit gedaan. Hij ging gisteren met iets naar buiten komen ook, dat de positie van VDH onwerkbaar ging maken. Dat zie je aan de vlucht voorruit van VDH gisteren morgen. Anders zou Coucke dat nooit doen. Dat is geen dommerik.
Dat is al een aantal maanden vrij duidelijk. Hij wilt samen met Verschueren en eventueel een andere investeerder (maar ik weet niet of dat nodig is) die blokkeringsminderheid & Vandenhaute als voorzitter weg.

Dus vermoedelijk gaat hij al zijn bevriende kanalen aanspreken zodat om het even wat Coucke probeert te doen in de pers gaat afgemaakt worden.
Tja daar is hij sinds gisterenmorgen al mee bezig he. Coucke kiest de aanpak van de supporters rechtstreeks mee te krijgen. Dat is toch wat moderner he.

Dat is al een aantal maanden vrij duidelijk. Hij wilt samen met Verschueren en eventueel een andere investeerder (maar ik weet niet of dat nodig is) die blokkeringsminderheid & Vandenhaute als voorzitter weg.
Dat geld zal er ook al wel liggen. Van 1 Belgische mede investeerder heb ik al weet van. Benieuwd naar vrijdag.

Dat laatste stelt me dan weer minder hoopvol.
Zou over Qatar Sports Investments gaan. Club Brugge en Antwerp doen dat ook. Is niks nieuw he.

Lukaku zou ook voor 5 % kunnen inkopen en een prominente rol gaan krijgen in de jeugdwerking na zijn voetbal pensioen

Laatst bewerkt:
hoezo, wat zei hij dan wel?
Hij zei dat Wouter enkel zijn 'mandaat ter beschikking stelt' wat niet gelijk is aan uitdrukkelijk uw ontslag geven. Hij zei ook dat Wouter een krak is om rookgordijnen op te trekken en in de luwte verder te werken en te plannen.
De andere panelleden vonden het van Coucke not done om een uur voor de match een story te zetten maar Joos zag dat minder problematisch.

Zo Renard zien prutsen, geeft heimwee naar Van Holsbeeck die tot de voorlaatste week in augustus in Marbella zat te bronzeren om dan de laatste week full force het gat in de begroting dicht te rijden met lucratieve transfers.

Zo Renard zien prutsen, geeft heimwee naar Van Holsbeeck die tot de voorlaatste week in augustus in Marbella zat te bronzeren om dan de laatste week full force het gat in de begroting dicht te rijden met lucratieve transfers.
Nee Bayat reed dat dicht :D

Bertaccini vandaag geopereerd, minimum 8 weken eruit. Dat kan er ook nog bij

De medische testen van Dolberg zouden voorlopig uitgesteld zijn, omdat Ajax zou willen switchen naar een huur met optie tot aankoop.

Normaal zou je denken dat aan Anderlecht-kant hier niemand in zou meegaan, maar met Renard en WVDH die weten dat hun dagen geteld zijn weet je nooit.

De medische testen van Dolberg zouden voorlopig uitgesteld zijn, omdat Ajax zou willen switchen naar een huur met optie tot aankoop.

Normaal zou je denken dat aan Anderlecht-kant hier niemand in zou meegaan, maar met Renard en WVDH die weten dat hun dagen geteld zijn weet je nooit.
volgens HLN voetbal podcast zijn de financiën van rsca allesbehalve rooskleurig en was er deze zomer een deficit van 35 miljoen euro -> kan me voorstellen dat een verkoop van Dolberg een must is dan zonder Europees voetbal.

Zou over Qatar Sports Investments gaan. Club Brugge en Antwerp doen dat ook. Is niks nieuw he.

Lukaku zou ook voor 5 % kunnen inkopen en een prominente rol gaan krijgen in de jeugdwerking na zijn voetbal pensioen
Bij Club is het wel een Amerikaans investeringsfonds, wat dan toch ietsje beter 'voelt'

volgens HLN voetbal podcast zijn de financiën van rsca allesbehalve rooskleurig en was er deze zomer een deficit van 35 miljoen euro -> kan me voorstellen dat een verkoop van Dolberg een must is dan zonder Europees voetbal.
Awel ja, een verkoop voor een deftige prijs natuurlijk wel. Een verhuur met optie tot koop niet hé.

Als het huur met optie tot aankoop is, gaan die mannen zich niet meer kunnen laten zien in Anderlecht

Waar halen ze dat nu? In februari 2025 is de jaarrekening afgesloten met 1,8 miljoen winst. Hoe kunnen die nu cijfers toveren van een paar maanden?

Terug
Bovenaan