quo_vadis
Well-known member
Tiens, ik kan dat gewoon lezen zonder abo bij HLNZit achter paywall dat artikel jammergenoeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiens, ik kan dat gewoon lezen zonder abo bij HLNZit achter paywall dat artikel jammergenoeg.
Tiens, ik kan dat gewoon lezen zonder abo bij HLN
Ik weet dat het nu eerder aan lachende is, maar vestigen jullie eigenlijk niet een beetje te veel hoop op jullie legends om den boel terug op de rails te krijgen?
Met Kompany is het niet gelukt - zat meer in uiteraard, maar is wel de realiteit.
En nu is het massaal hopen op Lukaku (binnen afzienbare tijd).
Allemaal omdat ze het "DNA" hebben zogezegd.
Wij hebben dat ook geprobeerd met Ceulemans, Degryse, Van der Elst. Geen aanrader zou ik zeggen
Je moet vooral mensen hebben met een goeie visie op de toekomst van de club, van zo'n Lukaku verwacht ik dat eerlijk gezegd niet en is puur nostalgisch toch gewoon?
Dit topic heet dan malaise, maar als je dat leest is dat wel allemaal héél knap wat daar allemaal non-sportief is neergezet. Veel dingen waar bv. Club Brugge alleen maar van kan dromen door dat gedrocht van een stadion en zijn problematiek.
Maar wel opvallend, eigenlijk heeft Anderlecht toch wel een klein stadion qua capaciteit. Nooit echt bij stilgestaan. In mijn hoofd zat daar meer volk.
![]()
Hoezo, successupporters? Na 8 jaar zonder prijzen staan er 6.000 fans op de wachtlijst bij Anderlecht
Niemand in België die meer belang hecht aan resultaten dan de <a href="https://www.hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a>-fan, zo wijst de grote supporterspeiling uit. Maar hoewel de recordkampioen al acht jaar lang geen platte prijs meer heeft gewonnen, loopt het stadion bij elke...www.hln.be
Verschueren Jr. is naar ik heb horen waaien niet meer naar de matchen komen kijken sinds de aanstelling van Renard omdat hij daar zo resoluut tegen was.Ik denk dat zowel Borguet en Renard het toch warm beginnen voelen onder hun voeten.
Benieuwd of Wouter en zijn pionnen moeilijk gaan doen vandaag op de RvB of niet.

Verschueren Jr. is naar ik heb horen waaien niet meer naar de matchen komen kijken sinds de aanstelling van Renard omdat hij daar zo resoluut tegen was.
Renard is allicht al z'n kast aan het leegmaken intussen![]()
Kloopt toch niet heeft onlangs nog naast coucke gezeten.
Ja wouter was al weg.Klopt, maar dat was al nadat Wouter buiten lag dacht ik?
Dus zal denk ik wel te maken gehad hebben met wat machtsspelletjes, geruchtenmolen aanwakkeren,...
Dat eerste is enkel omdat ze niet kunnen ontkennen dat Kompany het bij Bayern gewoon heel erg goed doet. Bij zijn aanstelling werd door sommigen lacherig gedaan dat hij 7e keus was.Ineens zijn ze allemaal daar om te roepen dat Kompany nooit buitengewerkt had mogen worden. Defour, Boskamp, Hein,...
Belachelijke hypocrieten. Toen hoorde ge ze niet.
Enfin ik weet niet waar ik mij het meest aan stoor, deze jassendraaiers of die bende die zelfs nu nog altijd niet kunnen toegeven dat ze er op Anderlecht een zootje van gemaakt hebben (genre-Vandenbempt, Geril of Joos).
Het blijft natuurlijk maar Ninove, zoiets kan zelfs een ploeg van Hasi normaal nog wel.Dat eerste is enkel omdat ze niet kunnen ontkennen dat Kompany het bij Bayern gewoon heel erg goed doet. Bij zijn aanstelling werd door sommigen lacherig gedaan dat hij 7e keus was.
Ik ben geïnviteerd door een kameraad om vanavond te gaan kijken tegen Ninove. Wel benieuwd eigenlijk want las al kritiek op de selectie (gebrek aan jeugdspelers, o.a. Hateboer).
Hopelijk eruit. Dan is Hasi er ook uitnHet blijft natuurlijk maar Ninove, zoiets kan zelfs een ploeg van Hasi normaal nog wel.